کدخبر: 10164

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

شانس استقلال برای برنده شدن لورفت

نود و هشتمین شهرآورد پایتخت عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

سعید مراغه‌چیان در خصوص دیدار حساس عصر امروز، اظهار داشت:  بازی حساسی در پیش است و هر تیمی بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند، پیروز خواهد شد. 

وی افزود: قطعا پرسپولیس با تمام قدرت و انگیزه برای برد به میدان می‌آید چون تنها راه پیش روی سرخ‌پوشان برای قهرمانی، کسب سه امتیاز در شهرآورد است. از طرفی اگر استقلال با موفقیت زمین را ترک کند، قطعا قهرمان خواهد شد. پس استقلال نباید همچون دیدارهای قبلی با روش تدافعی کار کند و اجازه دهد پرسپولیس با حملات خود، ما را تحت فشار بگذارد.

مراغه‌چیان ادامه داد: تغییرات در خط دفاع استقلال ثمربخش بوده است اما پرسپولیس در این فاز، ضعف‌های زیادی دارد.

وی به ضعف دروازه‌بانان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ممکن است اتفاقات بدی برای بازیکنان رخ دهد اما نباید مداوم آنها را یادآوری کرد. در چنین شرایطی بازیکن را از لحاظ روحی دچار مشکل کنیم.

این پیشکسوت در خصوص حساسیت‌های همیشگی این دیدار گفت: حضور تماشاگران تاثیر بالایی در استرس بازی دارد. از طرفی تاثیر برتری در این دیدار در مسیر قهرمانی نیز بسیار مهم است و موجب افزایش حساسیت و حواشی می‌شود. باخت در این بازی برای پرسپولیس یعنی خداحافظی با قهرمانی و باخت برای استقلال یعنی از دست دادن رکوردها و سخت شدن مسیر رسیدن به جام.

وی در خصوص خاطرات خود از حضور در شهرآورد نیز گفت: مقابل پرسپولیس همیشه سعی می‌کردم بهترین بازی را به نمایش بگذارم و به نظرم بهترین گل تاریخ استقلال را به ثمر رساندم. فکر می‌کنم حدود سال ۵۶ بود که در دربی گل سوم را به پرسپولیس زدم ولی نمی‌دانم چرا فیلم این گل از بین رفته است! بدترین خاطره من نیز به بازی برمی‌گردد که حدود دقیقه ۶۰ هواداران به داخل زمین هجوم آورده و باعث لغو بازی شدند.

نود و هشتمین شهرآورد پایتخت عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. استقلال هم اکنون با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

ارسال نظر: