کدخبر: 10167

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

استقلالی معروف اعتراف کرد

شاهرخ بیانی از بازیکنان محبوب استقلال در دهه ۶۰ بود. بازیکنی که وقتی وارد ورزشگاه آزادی می شد، مورد تشویق یکپارچه هواداران قرار می گرفت.

پیشکسوت تیم استقلال گفت: بازیکن پرسپولیس بودم اما علی پروین می‌دانست هنوز استقلالی دو آتیشه هستم، محمد پنجعلی و حمید درخشان هم همین طور! هواداران استقلال نیز می‌دانستند این جدایی موقتی است و دوباره برمی‌گردم.

شاهرخ بیانی از بازیکنان محبوب استقلال در دهه ۶۰ بود. بازیکنی که وقتی وارد ورزشگاه آزادی می شد، مورد تشویق یکپارچه هواداران قرار می گرفت. بیانی به دلیل برخی مسال اما در مقطعی از استقلال جدا شد و به پرسپولیس رفت. این جدایی اگرچه مدت زیادی طول نکشید اما شاهرخ بیانی را در صدر خبرهای حاشیه ای قرار داده بود. بخش هایی از مصاحبه بیانی در این زمینه و همچنین دربی تهران که ساعاتی دیگر برگزار می شود را در زیر می خوانید:

مگر می‌شود آن روز به یاد ماندنی و بزرگ را فراموش کنم؟! ۱۷ سال بیشتر نداشتم، در جام تخت جمشید مقابل رستاخیز بازی کردیم و یک بر صفر برنده شدیم، تنها گل ما را رضا نعلچگر به ثمر رساند.

اولین دربی را چطور؟

من اولین دربی را در ۱۶ سالگی تجربه کردم اما فرصت حضور در میدان برایم فراهم نشد. آن مسابقه را استقلال با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشت.

در کدام دربی اولین فرصت حضور در میدان را پیدا کردید؟

در دربی جنجالی سال ۱۳۵۸!

همان مسابقه‌ای که به مناسبت یادبود مرحوم علی دانایی‌فرد برگزار شد و نیمه‌کاره به پایان رسید؟

بله، فکر می‌کنم دقیقه ۷۵ بود که تماشاگران پرسپولیس وارد زمین شدند و بازی نیمه کاره به پایان رسید. ما سریع به رختکن رفتیم.

ارسال نظر: