کدخبر: 10322

سردار آزمون به اوج رسید

شاید تنها موقعیت جدی که در این بازی برای آزمون فراهم شد به دقیقه 80 بود که سانتر عالی اللهیار صیادمنش به سردار رسید اما آزمون که استاد گل کردن چنین موقعیتهایی است.

 آزمون که سابقه گلزنی به کره جنوبی را در مرحله انتخابی جام جهانی دارد، امروز و در غیاب مهدی طارمی، نتوانست مدافعان کره را به دردسر بیندازد و در کل توپ خوبی برای او مهیا نشد که بتواند از آن استفاده کند.

شاید تنها موقعیت جدی که در این بازی برای آزمون فراهم شد به دقیقه 80 بود که سانتر عالی اللهیار صیادمنش به سردار رسید اما آزمون که استاد گل کردن چنین موقعیتهایی است، در نهایت آرامش! به توپ ضربه زد و دروازه‌بان کره اصلا کار سختی برای گرفتن ضربه سر این بازیکن نداشت.

در اینکه آزمون نمایش خوبی جلوی کره نداشت جای هیچ شکی وجود ندارد منتهی منتقدان او باید به این نکته توجه کنند که سردار در چند ماه گذشته به دلیل مصدومیتی که داشته، فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده و بازی امروز، دومین حضور او در ترکیب اصلی تیمش در چند ماه گذشته بوده و طرفداران تیم ملی برای دیدن مهاجم سرحال تیمشان، باید فرصت بیشتری به شماره 20 تیم دراگان اسکوچیچ بدهند تا او دوباره همان مهاجمی شود که با گلهایش، ناجی تیم ملی در بازیهای مختلف شده بود.

ارسال نظر: