کدخبر: 10350

قیمت دلار |نرخ دلار|قیمت یورو

قیمت دلار امروز 6 فروردین 1401| قیمت دلار در صرافی چقدر شد؟

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۴,۷۰۵ (بیست و چهار هزار و هفتصد وپنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۴,۹۵۴ (بیست و چهار هزارو نهصد و پنجاه و چهار تومان) اعلام شد.

 صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۴,۹۵۴ (بیست و چهار هزارو نهصد و پنجاه و چهار تومان) اعلام کرد.قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز اعلام شد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۴,۷۰۵ (بیست و چهار هزار و هفتصد وپنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۴,۹۵۴ (بیست و چهار هزارو نهصد و پنجاه و چهار  تومان) اعلام شد.

قیمت خرید یورو امروز  ۲۷,۹۰۲ ( بیست و هفت هزار ونهصد و دو  تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸,۱۸۲(بیست و هشت هزار وصد و هشتاد و دو تومان) است.

به گزارش اقتصادنیوز ، شاخص کل بورس تهران در اولین روز معاملاتی سال 1401 سبزپوش شد و با رشد 12 هزار و 900 واحدی در سطح یک میلیون و 380 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با رشد 1500 واحدی 349 هزار و 779 واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابورس هم 64 واحد رشد کرد و  به 18 هزار و 443 واحد رسید. فولاد، فملی و شبندر بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای شستا، حتاید و خبهمن بیشترین اثر منفی را بر  شاخص بورس گذاشته‌اند.

ارسال نظر: