کدخبر: 10362

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

ورامین به خون کشیده شد| قتل با سلاح سرد| قاتل کجاست؟

در پی خبری مبنی براینکه شخصی 85ساله در منزل شخصی خود واقع در روستای ابباریک به وسیله چوب دستی و سلاح سرد از نوع چاقو به قتل رسیده است.

سرهنگ بیرانوند گفت: پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس و هماهنگی مقام قضائی در کمتر از یک ساعت متهم به قتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر کرد.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار کرد: در پی خبری مبنی براینکه شخصی 85ساله در منزل شخصی خود واقع در روستای ابباریک به وسیله چوب دستی و سلاح سرد از نوع چاقو به قتل رسیده است، بلافاصله مراتب دستگیری قاتل در دستور کار عوامل پاسگاه انتظامی آبباریک قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس و هماهنگی مقام قضائی در کمتر از یک ساعت متهم به قتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در ادامه با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و مواجهه با ادله پلیس بیان کرد: متهم ضمن اعتراف به قتل علت را اختلاف خانوادگی و فحاشی مقتول به خانواده خود بیان داشت.سرهنگ بیرانوند در خاتمه با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی110به پلیس اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر: