کدخبر: 10373

مقصد علیرضا بیرانوند کجاست؟

با این حال و در شرایطی که بیرانوند چند بازی را به صورت مستمر درون دروازه تیم باشگاهی‌اش قرار داشت پیشنهاد جالبی از تیم بوردو فرانسه دریافت کرده بود.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال بواویشتا پرتغال چند بازی است که نتوانست برای تیم باشگاهی‌اش به زمین برود و این تیم هم در این مدت در لیگ پرتغال شکستی را تجربه نکرده تا کار بیرانوند برای بازی کردن سخت‌تر شود.

با این حال و در شرایطی که بیرانوند چند بازی را به صورت مستمر درون دروازه تیم باشگاهی‌اش قرار داشت پیشنهاد جالبی از تیم بوردو فرانسه دریافت کرده بود. البته نکته جالب اینجاست که مالک باشگاه بواویشتا و بوردو یک نفر است و این شخص خیلی علاقه داشت که بیرانوند را به تیم فرانسوی ببرد، اما این اتفاق رخ نداد.

حتی مالک باشگاه پرتغالی به تمام پیشنهاد‌های نیم‌فصل بیرانوند پاسخ منفی داد تا مقدمات حضور او را در فرانسه فراهم کند، اما این اتفاق به هر حال رخ نداد. تیم بوردو هم فعلاً در قعر جدول لوشامپیونه فرانسه قرار دارد و ممکن است فصل بعد با سقوط به دسته پایین‌تر در این رقابت‌ها حاضر نباشد.

این در شرایطی است که بیرانوند در سال منتهی به جام جهانی تصمیم دارد در تیمی بازی کند که به صورت ثابت به زمین برود تا بتواند دروازه‌بان ثابت تیم ملی در جام جهانی باشد. به این ترتیب احتمال دارد که بیرانوند در صورت نداشتن پیشنهاد مورد نظرش در اروپا حداقل برای یک سال به ایران برگردد و در ایران بازی کند.گفتنی است که در صورتی که بیرانوند بخواهد به ایران برگردد پرسپولیس تیم مدنظر رو برای بازی کردن در لیگ برتر ایران است.

ارسال نظر: