کدخبر: 10592

آمار کرونا /آمار کرونا امروز / آمار کرونا در ایران

آمار کرونا نزولی شد| خبر مهم برای مردم

برخلاف ماه های گذشته و دوره های اوج سویه های مختلف کرونا، شاهد کاهش تعداد جان باختگان و دفن آنان در بهشت زهرا (س) هستیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد: آمار دفن روزانه کرونایی‌ها در این آرامستان به طور متوسط به ۱۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

سعید غضنفری روز سه شنبه در این باره گفت: برخلاف ماه های گذشته و دوره های اوج سویه های مختلف کرونا، شاهد کاهش تعداد جان باختگان و دفن آنان در بهشت زهرا (س) هستیم.

وی ادامه داد: آمار روزانه دفن کرونایی ها در بهشت زهرا (س) به طور متوسط به ۱۰ یا ۱۱ تدفین در روز کاهش یافته است و این آمار با احتساب برخی جان باختگان شهرستانی است که در بهشت زهرا(س) دفن شده اند.

غضنفری خاطرنشان کرد: می توان گفت آمار شهروندان پایتخت نشینی که روزانه براثر کرونا فوت و در بهشت زهرا (س) دفن می شوند، تک رقمی شده است.مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران همچنین از برگزاری دوره های مشاوره شخصی و خانوادگی تحت عنوان «حیات» برای غسالها خبر داد.  

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.گلزار شهدای بهشت زهرا(س) مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.

ارسال نظر: