کدخبر: 10596

شرط علیرضا بیرانوند برای پرسپولیسی شدن لورفت

حالا بعد از چند سال خبرآنلاین در خبری مدعی شده که بیرانوند علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس دارد اما شرط او برای بازگشت جدایی یحیی گل محمدی است.

گویا علیرضا بیرانوند در صورتی حاضر است پرسپولیسی شود که یحیی گل محمدی در این تیم نباشد. یک قدم تا پرسپولیسی شدن شاگرد منصوریانبه نظر می رسد اختلافات برخی از لژیونرهای پرسپولیس با یحیی گل محمدی در حال آشکار شدن است.

در همان مقطعی که بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری از این تیم جدا شده و لژیونر می شدند شایعه ای در برخی رسانه ها پیچید که تعداد زیادی از این بازیکنان نظیر بیرانوند، علی علیپور و ... با یحیی گل محمدی دچار اختلاف شده اند. شایعه ای که در همان مقطع در نطفه خفه شد و با توجه به نتایجی که گل محمدی در تیمی که از دوران برانکو و کالدرون به یادگار گرفته بود کسب کرد کسی به آن نپرداخت.

حالا بعد از چند سال خبرآنلاین در خبری مدعی شده که بیرانوند علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس دارد اما شرط او برای بازگشت جدایی یحیی گل محمدی است. این رسانه نوشته است:

علیرضا بیرانوند به خاطر موقعیت متزلزلش در ترکیب تیم ملی و شرایط بدی که در تیم پرتغالی خود دارد، به شدت مایل است تا به پرسپولیس برگردد و حالا که لک فصل بدی را پشت سر گذاشته بهترین مقطع برای فضاسازی بیرو است تا برگردد. ظاهرا بیرانوند در صحبتی هم که با یکی از پیشکسوتان مطرح فوتبال ایران در حاشیه اردوی اخیر تیم ملی داشته به محمدی اعلام کرده قطعاً به پرسپولیس باز خواهد گشت.

یحیی هم بیرانوند را می‌خواهد و دوست دارد گلر تیم ملی را در اختیار داشته باشد اما رابطه بیرانوند با گل‌محمدی آنقدر خوب نیست تا جایی که گفته شده بیرانوند منتظر کنار گذاشتن یحیی از پرسپولیس در پایان فصل جاری است و در شرایطی برمی‌گردد که گل‌محمدی در رأس کادرفنی پرسپولیس نباشد.

اگرچه بیرو در تیم نفت توسط یحیی گل محمدی فرصت بازی پیدا کرد، اما اختلاف آن ها گویا ریشه در اتفاقاتی دارد که مدت زیادی نیست از آن گذشته است. دو سال قبل و در ماه‌های نخست حضور یحیی در کادرفنی پرسپولیس، او بعد از اشتباه بزرگی که بیرو در دیدار با الدحیل داشت مثل کالدرون او را نیمکت‌نشین کرد و به رادوشوویچ میدان داد.

بعد از آن بود که رابطه بیرو با یحیی شکرآب شد و وقتی همه دیدند که بیرو برای تولد سرمربی برخلاف بقیه بازیکنان استوری تبریک نگذاشته، همه به این مسأله پی بردند که رابطه بیرو با یحیی شکرآب شده و هنوز هم چندان جالب نیست.حال باید منتظر بود و دید بیرو درنهایت در پایان این فصل پرسپولیسی خواهد شد یا نه.

ارسال نظر: