کدخبر: 9912

یحیی گل محمدی /پرسپولیس/اخبار پرسپولیس

یحیی گل محمدی به دردسر افتاد| سردرگمی یحیی تیم را معلق کرد!

یکی از تصمیمات عجیب و درعین حال مهم یحیی گل محمدی در بازی با نفت خط زدن سیدجلال حسینی از لیست بازی بود.

شاید یکی از سخت ترین کارها پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان حدس زدن کاپیتان سرخپوشان تهرانی در بازی نفسگیر با استقلال تهران باشد.دربی پایتخت که خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند می تواند قهرمان لیگ بیست و یکم را تعیین کند درحالی روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود که هنوز تکلیف کاپیتان اول پرسپولیس معلوم نیست! گزینه های کاپیتانی سرخ‌ها در دربی را بررسی می کنیم.

سید جلال حسینی؛ استراحت یا خروج از لیست اصلی؟

یکی از تصمیمات عجیب و درعین حال مهم یحیی گل محمدی در بازی با نفت خط زدن سیدجلال حسینی از لیست بازی بود. کاپیتان اول پرسپولیس در حالی از لیست بازی با نفت مسجد سلیمان خط خورد که خیلی ها حامد لک را اصلی ترین عامل شکست سرخپوشان تهرانی خواندند اما ظاهرا یحیی گل محمدی اعتقاد داشت سید جلال حسینی را تیم را عقب برده و نتوانسته است به خوبی خط دفاع را رهبری کند.

البته برخی از هواداران خوشبین پرسپولیس بر این باورند که سرمربی این تیم به کاپیتان ۴۰ تیمش در دیدار با نفت مسجد سلیمان استراحت داده تا برای دربی آماده شود اما فراموش نباید کرد سید جلال حسینی در بازی رفت برابر استقلال حتی یک دقیقه هم به بازی گرفته نشد!

امید عالیشاه؛ کاپیتان دوم هم نیمکت نشین است

درصورتی که سید جلال حسینی در ترکیب اصلی قرار نگیرد قاعدتا باید بازوبند کاپیتانی به امید عالیشاه برسد. کاپیتان دوم پرسپولیس اما هنوز یک بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیست و پس از طی کردن دوران نقاهت از دقیقه ۷۲ بازی با نفت مسجد سلیمان وارد زمین شد. امید عالیشاه به احتمال فراوان دربی را از روی نیمکت آغاز می کند ولی با توجه به سابقه گلزنی به استقلال در نیمه دوم به عنوان بازیکن ذخیره به بازی گرفته خواهد شد.

ارسال نظر: