کدخبر: 10599

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

درگیری پرسپولیس با داور| ماجرا چیست؟

روزی کشور‌های عربی را تقبیح می‌کردیم و می‌گفتیم ضدفوتبال هستند.

 تساوی پرسپولیس مقابل هوادار سبب شد با دیگر مسئولان این باشگاه به مسائل داوری اشاره کنند. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز نگرانی از وضعیت داوری‌ها بعد از تساوی با هوادار این جملات را به زبان آورد: «صحنه‌های بازی را دیدید.

روزی کشور‌های عربی را تقبیح می‌کردیم و می‌گفتیم ضدفوتبال هستند. از دقیقه یک بازی دیدید که هر سه چهار دقیقه به بهانه‌های مختلف بازی را متوقف می‌کردند، اما سه دقیقه بیشتر وقت اضافه نگرفتند. بیننده عادلی اگر هست بیاید این وقت را محاسبه کند. ببینند آیا دو برابر این زمان، وقت تلف شده داشت یا نه؟ متاسفانه بناست تصمیم‌گیری جای دیگری شود.

روزی گفتم فکر می‌کنیم نتیجه فوتبال در زمین مشخص می‌شود. امروز می‌بینیم که اینطور نیست و نتیجه جای دیگری رقم می‌خورد. یک بار زمان نیمه اول همین بازی را بگیرند اگر بیشتر از ۳ دقیقه نبود هیچ وقت هیچکسی از پرسپولیس مصاحبه نخواهد کرد.» دراین میان افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس نیز با جملاتی نسبت به امتیازاتی که برخی رقبا می‌گیرند اعتراض کرد و گفت: «هر وقت به ما امتیاز معیشتی دادند مصاحبه می‌کنم.» این اظهارات درکنار مصاحبه نکردن بازیکنان پرسپولیس بعد از تساوی مقابل هوادار نشان می‌دهد در جبهه سرخ شاهد نوعی نگرانی عمیق نسبت به داوری‌ها هستیم. مسئله‌ای که البته بعید است به نتیجه مشخصی برای این باشگاه برسد و احتمالا این اعتراض‌ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.  

پرسپولیس در شب بازی با هوادار ۲ امتیاز مهم دیگر را از دست داد تا استقلال برای رسیدن به قهرمانی لیگ بیست و یکم بیش از هر زمان دیگری شانس داشته باشد.

ارسال نظر: