کدخبر: 10605

علت درگیری تیم پرسپولیس با هوادار چیست؟

همین اتفاقات و سوت‌های پی در پی داور این بازی موجب شد تا ابتدا سعید آقایی که جای خود را در دقایق پایانی به علی شجاعی داده بود با نیمکت هوادار درگیر شود

لیدرهای پرسپولیس که به ورزشگاه راه داده شده بودند در دقایق پایانی بازی بارها به دلیل نحوه بازی تیم هوادار علیه رضا عنایتی و داور شعار دادند و می‌گفتند که داور نباید اجازه بدهد بازیکنان تیم هوادار در زمانی که بازی در جریان است و پرسپولیس آرایش هجومی دارد، با تمارض کردن سعی کنند بازی را از سرعت بندازند.

همین اتفاقات و سوت‌های پی در پی داور این بازی موجب شد تا ابتدا سعید آقایی که جای خود را در دقایق پایانی به علی شجاعی داده بود با نیمکت هوادار درگیر شود که مدافع قرمزها خیلی سریع با واکنش کریم باقری مواجه شد و مربی قرمزها به شیوه خاص خود او را به سمت نیمکت پرسپولیس فرستاد تا کار به جاهای باریک‌تری کشیده نشود.

پس از سوت پایان بازی، بازیکنان هوادار وسط زمین تجمع کرده و برای اینکه مورد اهانت و برخورد تعداد معدود لیدرها و هواداران پرسپولیس که به عنوان مهمان در این بازی حضور داشتند، قرار نگیرند، وارد رختکن نمی‌شدند.

در ادامه و در شرایطی که برخی شعارهای هواداران و لیدرهای پرسپولیس علیه بازیکنان هوادار، کاملا منشوری بود، روح‌الله باقری مهاجم اسبق استقلال و بازیکن فعلی هوادار، در واکنش به این اتفاق با بوسیدن پیراهن آبی تیمش در ورودی تونل به سمت هواداران پرسپولیس رفت که سبب تحریک بیشتر آنها شد. 

در زمان ورود بازیکنان دو تیم به رختکن سعید آقایی و محمد عسگری مربی-آنالیزور پرسپولیس که از قبل درگیری‌هایی با نیمکت هوادار داشتند با رضا عنایتی و اعضای کادر فنی هوادار درگیر شدند که باز هم با ورود به موقع کریم باقری و افشین پیروانی ماجرا ختم به خیر شد.

این وسط بازیکنان هوادار هم انگشت اتهام در درگیری‌های آخر بازی را سمت همکاران یحیی گل‌محمدی برده‌اند. روح‌الله باقری بعد از بازی گفته است:" یکی از اعضای کادر پرسپولیس بی ادبی کرد که مطمئنا بی ادبی واکنش دارد." محمد رجب‌زاده مربی هوادار هم گفته که یکی از اعضای کادر پرسپولیس در پایان بازی و در راه رختکن، به رضا عنایتی توهین کرده است.

ارسال نظر: