کدخبر: 10745

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

ستاره های استقلال بر می گردند

سیاوش یزدانی هم بعد از جدایی از استقلال به شدت از مجیدی و آجورلو انتقاد کرد.

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع سرباز استقلال شاید با تصمیمی ناگهانی به این تیم بازنگردند. طی روزهای اخیر خبرهایی در خصوص بازگشت زودهنگام دو مدافع سابق استقلال به این تیم مطرح شده است. گفته می شود محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی با استفاده از کسر خدمت و معافیت تحصیلی قرار است دوباره به جمع آبی های پایتخت بازگردند. هر چند  مرادمند اخیرا در پاسخ به اینکه چه زمانی دوباره به جمع شاگردان مجیدی اضافه خواهد شد گفته بود:  «من در مورد شایعات هیچ حرفی نمی‌زنم و تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم این است که سرباز ملوان هستم.»

 

 سیاوش یزدانی هم  بعد از جدایی از استقلال به شدت از مجیدی و آجورلو انتقاد کرد. او در یک مصاحبه زنده تلویزیونی عملا سرمربی و مدیرعامل استتقلال را عامل از دست دادن تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی دانسته بود. یزدانی البته بعدها چند پست و استوری دیگر در این خصوص منتشر کرد تا همچنان از ناراحتی شدید خود از مجیدی و آجرلو را نشان بدهد.

همه این موارد باعث شده تا اینطور به نظر برسد که ۲ مدافع سابق استقلال تمایلی برای بازگشت به این تیم نداشته باشند. نحوه جدایی یزدانی و مردامند از استقلال چندان دوستانه نبود و همین موضوع شاید باعث شود آنها یک تصمیم غیرمنتظره برای آینده فوتبالی خود بگیرند.

مرادمند تا پایان این فصل با استقلال قرارداد دارد و یزدانی هم تا انتهای فصل بیست و دوم. با این حساب باید منتظر ماند و دید دو مدافع استقلال چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت. آیا نارضایتی آنها از عملکرد مدیران استقلال باعث جدایی شان از جمع این تیم خواهد شد.

ارسال نظر: