کدخبر: 10864

حقوق بازنشستگان | پاداش بازنشستگان | وام بازنشستگان

حقوق بازنشستگان در سال جدید اعلام شد| لیست افزایش حقوق بازنشستگان

هنوز خبر مشخصی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان منتشر نشده.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی از افزایش ۵۷درصدی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ خبر داد. ششم مرداد ماه سال جاری لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شده است اما هنوز این مهم در مجلس مورد بررسی قرار نگرفته است. در تازه‌ترین اظهار نظر رییس کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرده که اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان با هدف ایجاد عدالت در پرداخت‌ها در برنامه هفتم توسعه محقق خواهد شد . هنوز خبر مشخصی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان منتشر نشده. دائمی شدن حقوق بازنشستگان نیز در دستور کار دولت دوازدهم قرار گرفته است. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در اخرین اظهاراتش گفته موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان لحاظ خواهد شد. در ادامه آخرین خبر از پرداخت حقوق بازنشستگان را می خوانید.

افزایش حقوق بازنشستگان چقدر است؟ 

حقوق بازنشستگان

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی در ارتباط با میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در این زمینه جلسات متعددی برگزار شد و نهایتاً با افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1401 موافقت شد.

وی افزود: بر این اساس علاوه بر افزایش 57.4 درصد حداقل‌بگیران، سایر سطوح 38 درصد به‌علاوه 515 هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه خواهد شد و ان‌شاءالله از اردیبهشت‌ماه این افزایش اعمال خواهد شد.

بیات گفت: همچنین مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه با اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

خبر داغ برای حقوق بازنشستگان کشوری

حقوق بازنشستگان

پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این ماه از ۲۰ فروردین آغاز و تا ۳۱ فروردین بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در فروردین ۱۴۰۱ بر اساس حرف اول نام خانوادگی و طبق جدول زیر واریز می‌شود:

حقوق بازنشستگان

ارسال نظر: