کدخبر: 10881

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

راز شکست استقلال لورفت| بهتاش فریبا افشاگری کرد

استقلال موقعیت ایجاد کرد و این نشان از بار فنی و تاکتیکی شاگردان مجیدی دارد.

بهتاش فریبا، کارشناس فوتبال ایران و پیشکسوت استقلال پس از حذف این تیم برابر نساجی در ضربات پنالتی در جام حذفی اظهار کرد: استقلال خوب بازی کرد و با بدشانسی حذف شد. استقلال موقعیت ایجاد کرد و این نشان از بار فنی و تاکتیکی شاگردان مجیدی دارد.  

او ادامه داد: دروازه‌بان و مدافعان نساجی خیلی خوب کار کردند زیرا استقلال چند فرصت مهم داشت که با بی‌دقتی مهاجمان هدر رفت. نقطه ضعف آبی‌ها در این دیدار همین موضوع بود و فقط حیف شد که یک جام از دست رفت.

فرصت مناسبی برای گرفتن دوگانه بود اما حالا وظیفه اصلی کادر فنی این است که از نظر روحی بازیکنان را به حالت ایده‌آل برسانند تا بتوانیم تمام تمرکز خود را روی لیگ بگذاریم و بتوانیم قهرمان شویم. هماهنگی بازیکنان خوب است و در دیدار با نساجی هم نشان داده شد که بازیکنان به شناخت خوبی رسیده‌اند. 

فریبا درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: قطعا که استقلال قهرمان می‌شود و امیدوارم این قهرمانی با رکورد خاصی همراه باشد اما مهم‌ترین نکته این است که از الآن به فکر حفظ شاکله تیم باشند و نگذارند بلایی که سال‌های قبل سر تیم آمده است، این فصل هم پیش بیاید.

استقلال قدرتمندترین تیم لیگ برتر است و نساجی باید خوشحال باشد که توانسته در ضربات پنالتی استقلال را حذف کرد. درخشش حقیقی کار را برای شاگردان الهامی در آورد و ۳ نتیجه استقلال و نساجی نشان داد که تمرکز تیمی نساجی بیش‌تر روی دفاع کردن بوده تا حمله کردن. امیدوارم این شکست درس عبرتی برای ادامه راه باشد.

ارسال نظر: