کدخبر: 10885

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

تیم پرسپولیس سرپا شد| بازیکن مصدومی برگشت

اما در جریان بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک فرشاد فرجی با کشیدگی از ناحیه عضله پا مواجه شده و احتمالا اولین بازی تیمش در بازگشت به رقابت‌های لیگ را از دست خواهد داد.

رشاد فرجی، مدافع پرسپولیس که در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم شده بود یک ماه بعد به شرایط بازی خواهد رسید. این بازیکن دچار کشیدگی عضله پا شده است.

 پرسپولیس علاوه بر باخت به آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی برخی بازیکنان خود را برای زمان قابل توجهی در اختیار ندارد. قبل از این بازی غیبت دو هفته‌ای وحید امیری مسجل شده بود واگر پرسپولیس می‌توانست از سد آلومینیوم بگذرد در بازی بعد بازهم غایب بود.

اما در جریان بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک فرشاد فرجی با کشیدگی از ناحیه عضله پا مواجه شده و احتمالا اولین بازی تیمش در بازگشت به رقابت‌های لیگ را از دست خواهد داد. پزشک باشگاه پرسپولیس بعد از آزمایش نقطه آسیب دیده پای فرجی به این بازیکن اعلام کرده تا یک ماه دیگر دور از میادین خواهد بود. به این ترتیب پرسپولیس یکی دیگر از مهره‌های خود برای بازگشت به ترکیب اصلی با، اما و اگر‌هایی مواجه می‌بیند و این مشکل را باید درکنار دیگر مشکلات فنی این تیم به عنوان سدی در راه موفقیت گل محمدی درلیگ برتر دانست.

 

ارسال نظر: