کدخبر: 10898

رونالدو اخراج شد!

در حقیقت سازمان "کودکان را نجات بدهید" در تلاش است تا کودکان در امنیت باشند و کریستیانو رونالدو با رفتارهایی نظیر بازی شنبه نمی تواند چنین حسی را به کودکان القا کند.

 پلیس انگلیس تحقیقات را در مورد رفتار رونالدو آغاز کرده است و هیچ بعید نیست که این بازیکن توسط لیگ انگلیس با محرومیت مواجه شود. اما به نظر می رسد که اولین ضربه به وی برخورد کرده است. در حقیقت کاپیتان تیم ملی پرتغال از سازمان "کودکان را نجات بدهید" اخراج شده است. سان گزارش داده است که این سازمان که وظیفه حمایت از کودکان را در اختیار دارد، از رونالدو به عنوان یکی از سفیرهای خود استفاده می کرد اما پس از رفتار ستاره پرتغالی تصمیم گرفته که او را اخراج کند.

در حقیقت سازمان "کودکان را نجات بدهید" در تلاش است تا کودکان در امنیت باشند و کریستیانو رونالدو با رفتارهایی نظیر بازی شنبه نمی تواند چنین حسی را به کودکان القا کند. کریستیانو البته در پیامی اینستاگرامی به خاطر رفتار ناخوشایندش اخراج شد اما به نظر می رسد که تاثیر چنین رفتار زشتی تا ابد با او خواهد بود و نمی تواند این اتفاق ناگوار را به این سادگی ها به دست فراموشی بسپرد.

در حال حاضر آینده رونالدو هم چندان روشن نیست چرا که اگر یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را نگیرد، مشخص نیست که ستاره پرتغالی در اولدترافورد خواهد ماند یا نه.

ارسال نظر: