کدخبر: 11368

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

مدیر استقلال از پول های تلف شده گفت| افشاگری علیه پرسپولیس تمامی ندارد!

خبر دارید که گزارشی درباره کمک مالی ۱۰ میلیاردی فدراسیون فوتبال در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم به باشگاه پرسپولیس منتشر شده است؟

 حسین فرزامی، بازیکن و از مدیران اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انتشار گزارشی درباره کمک ۱۰ میلیاردی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس و شایعه کاندیداتوری مدیرعامل استقلال برای ریاست فدراسیون فوتبال اظهاراتی را مطرح کرد

خبر دارید که گزارشی درباره کمک مالی ۱۰ میلیاردی فدراسیون فوتبال در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم به باشگاه پرسپولیس منتشر شده است؟

اگر منتشر نمی‌شد هم ما می‌دانستیم که فدراسیون همیشه هوای تیم نورچشمی‌اش را داشته است.

اما در همین ارتباط برخی رسانه‌ها این موضوع را به نوع دیگری تکذیب کرده و گفته اند که وزارت ورزش این کمک را انجام داده است. نظرتان در این باره چیست؟

چه فرقی می‌کند؟ نورچشمی، نورچشمی‌است. چه وزارت ورزش کمک کند، چه فدراسیون، در هر صورت عده‌ای که با استقلال مخالف هستند و دوست ندارند موفقیت این تیم را ببینند به دنبال کمک‌های نقدی و مالی هستند تا پرسپولیس با شارژ مالی جام بگیرد. البته که این جام‌ها ارزشی ندارد و فقط برای نوشته شدن در صفحه تاریخ فوتبال است وگرنه فوتبال واقعی را استقلال بازی می‌کند ولی آقایان چوب لای چرخش می‌گذارند.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

من سئوال می‌کنم؛ تیم استقلال ظرف همین چند سال گذشته چندین بار بابت نداشتن پول لطمه خورد؟ چندین مرتبه به خاطر بی‌پولی نتوانست نفراتش را حفظ کند؟ چرا نتوانست در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظرش را جذب کند؟ از همه بدتر چطور زمانی که استقلال برای پرداخت پول همان مربی ایتالیایی استراماچونی به مشکل مالی خورده بود وزارت ورزش دست به جیب نشد؟ چرا آن زمان فدراسیون دست به جیب نشد؟ فوتبالی که استقلال در زمان استراماچونی بازی می‌کرد فوتبالی فراتر از آسیا بود و این می‌توانست سطح کلی لیگ فوتبال ایران و تیم ملی را ارتقا بدهد اما آن زمان پولها صرف نور چشمی‌وزارتخانه می‌شد و ردیف بودجه ای برای استقلال در نظر نمی‌گرفتند.

چطور! مگر ممکن است تیم‌هایی که هر دو متعلق به یک وزارتخانه هستند تا این اندازه تفاوت داشته باشند؟

بله! استقلال و پرسپولیس مثل دستهای راست و چپ وزارتخانه می‌مانند که قطعاً نباید برای پدر این دو مجموعه تفاوتی داشته باشد اما آنها به استقلال به چشم طفل خانه زاد نگاه می‌کنند و پرسپولیس را فرزند دولت می‌دانند. چون از اول با استقلال بد بودند. چون از روز اول نمی‌خواستند استقلال یا همان تیم تاج باعث سربلندی هواداران و فوتبال ایران شود، در حالی که همین تیم، پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران در آسیاست.

این روزها اخباری به گوش می‌رسد که گفته می‌شود شاید مصطفی آجرلو دوباره برای انتخابات ریاست فدراسیون کاندید شود. به نظر شما این اتفاق در شرایط کنونی لطمه‌ای به استقلال می‌زند؟

قطعاً می‌زند! اصلا همه کارها را خراب می‌کند. آجرلو نباید وسط این همه فشار روی استقلال باشگاه را به امان خدا رها کند و حواسش پرت شود. او باید پای کار بایستد و تا آخرین روز مسابقات مدیریت استقلال را با قدرت انجام بدهد تا تیم قهرمان شود. متاسفانه باز هم اتفاقات سال‌های گذشته در حال شکل گیری است. ظاهراً آنهایی که این سال‌ها مانع قهرمانی استقلال می‌شدند و پرسپولیس را به سمت قهرمانی هل می‌دادند باز هم دست به کار شده اند.

ارسال نظر: