کدخبر: 11442

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

قرارداد پرسپولیس با کاپیتان تمید می شود

گفت‌وگویی با سیدجلال حسینی در خصوص وضعیت تیم ملی در راه جام‌جهانی 2022 قطر و همچنین آخرین شرایط پرسپولیس پیش از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر را در زیر می‌خوانید.

 تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر با 6 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی نیمه برتر قرار دارد. این مسأله باعث شده تا برخی‌ها از حالا عنوان کنند که سرخ‌پوشان شانسی برای قهرمانی ندارند اما سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس نظر دیگری در این خصوص دارد.

گفت‌وگویی با سیدجلال حسینی در خصوص وضعیت تیم ملی در راه جام‌جهانی 2022 قطر و همچنین آخرین شرایط پرسپولیس پیش از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر را در زیر می‌خوانید.

برای شروع نظر سیدجلال حسینی با 115 بازی ملی در خصوص قرعه‌کشی تیم ملی در راه جام‌جهانی 2022 قطر را بدانیم خوب است!

ما درباره جام‌جهانی صحبت می‌کنیم و در جام‌جهانی همه بازی‌ها سخت است. نباید به دنبال این باشیم که ببینیم حریفان‌مان چه تیم‌هایی هستند. در جام‌جهانی شما بازی آسان ندارید و همه تیم‌ها با نهایت توان و قدرت خود در این مسابقات حاضر می‌شوند. به اعتقاد من تیم ملی تدارک بسیار قدرتمندی می‌خواهد هر چند که این روزها می‌شنویم که می‌گویند تیم ملی با فلان تیم و تیم‌های دیگر بازی دوستانه می‌کند اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید این تدارکات و بازی‌های قوی تداوم داشته باشد. به هر حال ما هم تیم ملی ایران هستیم و باید بازی‌های سنگینی داشته باشیم.

اما این روزها صحبت از این به میان می‌آید که تیم ملی قرار است بازی‌های بزرگ برگزار کند!

در یک تورنمنت قوی برگزاری یکی دو بازی تدارکاتی نمی‌تواند کمکی به تیم ملی ایران کند. تیم ملی از همین حالا باید تدارک خوبی ببیند و بازی‌های خوبی برگزار کند. بازیکنان باید در اختیار تیم ملی باشند و از طرفی فدراسیون فوتبال هم باید تلاش بیشتری انجام دهد نه اینکه دو ماه مانده به جام‌جهانی دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر بگیرند چرا که این موضوع هیچ کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد.

با مشخص شدن حریفان ایران در جام‌جهانی به طرز عجیبی انتظارات بالا رفته به طوری که برخی‌ از همین الان صحبت از برد مقابل آمریکا و تساوی با انگلیس می‌کنند! شاید به نوعی باید یاد  جام‌جهانی 2006 بیفتیم که آن زمان هم انتظارات از تیم ملی بی‌جهت بالا رفته بود.

ببینید بچه‌های تیم ملی همگی خوب و قوی هستند و از طرفی مردم هم از آنها توقع دارند. کار بچه‌ها در تیم ملی بزرگ بوده و همین مسأله این توقعات را به وجود آورده اما کار واقعاً سخت است. عملکرد تیم ملی انتظارات را بالا برده و به همین دلیل باید شرایط خوبی برای آنها فراهم شود. همه چیز به عملکرد فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان برمی‌گردد چرا که تیم ملی برای موفقیت نیازمند تدارک خوب است. از طرفی بازیکنان هم باید تمرکز خود را بالا ببرند و بدانند که در جام‌جهانی چه می‌خواهند.

6 ماه تا جام‌جهانی مانده اما به جای تدارکات مناسب برای تیم ملی شایعاتی در خصوص تغییر کادر فنی وجود دارد!

واقعا نمی‌دانم در اینباره چه باید بگویم. چرا دنبال تغییر کادر فنی هستند؟

فارس: شاید به این دلیل که اسکوچیچ نام بزرگی ندارد و خیلی پرهیاهو نیست.

کارنامه او در این مدت مشخص است. چه اسکوچیچ در تیم ملی باشد و چه مربی دیگر، کسی کاری برای تیم ملی انجام نداده که انتظاری داشته باشیم. باید از حالا برنامه‌ریزی کرد تا به موفقیت رسید. اگر مربی بزرگ و با هیاهو هم بیاید در این شرایط کاری نمی‌تواند انجام دهد. این یک ریسک است و به نظر من کارشناسان و اعضای کمیته فنی می‌توانند در این خصوص پاسخ بهتری بدهند.

فارس: نظر خودت در خصوص اسکوچیچ و این شایعاتی که مطرح شده چیست؟

به نظر من اسکوچیچ تلاش زیادی برای تیم ملی انجام داده و ما یکی از راحت‌ترین صعودهای خود را به جام‌جهانی تجربه کردیم. باید از او حمایت شود اما متأسفانه جوی وجود دارد که به نظر می‌رسد به دنبال اسم بزرگ هستند. ما به خیلی از این اسم‌های بزرگ یا بدهکار هستیم یا اینکه یک اسم بزرگ می‌آوریم و او هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد! این اصلاً‌ خوب نیست.

فارس:‌ به پرسپولیس برگردیم. 6 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و دوست داریم بدانیم نظر کاپیتان پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم و شانس قهرمانی چیست.

ما مثل همیشه فقط یک کار باید انجام دهیم و آن هم تلاش کردن است. مثل سال‌های قبل فقط تلاش می‌کنیم و به شرایط جدول کاری نداریم. نگاه ما به جدول مسابقات نیست بلکه هدف ما این است که 6 بازی باقیمانده را ببریم. مطمئن باشید که تا روز آخر مسابقات امیدوار هستیم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم. تا روز آخر امیدوار خواهیم بود.

فارس:‌ با هم مثل سال‌های گذشته صحبت از حمایت‌های ویژه از پرسپولیس می‌شود اما انگار در واقعیت موضوع دیگری را مشاهده می‌کنیم.

نه! هیچ حمایتی از ما نشده است.

فارس: در چند وقتی اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده فوتبالی‌ات مطرح شده. در این باره چه صحبتی داری؟

من یک فوتبالیست هستم و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که تمرین کنم. کار دیگری جز این نمی‌توانم انجام دهم.

فارس:‌ قراردادت آخر فصل به پایان می‌رسد. چه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با پرسپولیس داری؟

گفتم که من فقط تمرین می‌کنم و کارم این است که هر روز تمرینات خودم را انجام دهم. هیچ تصمیمی در حال حاضر ندارم و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم 6 بازی باقیمانده در لیگ برتر است تا بتوانیم قهرمان شویم.

ارسال نظر: