کدخبر: 11527

زمین های پدری قاتل برادران شد| قتل حمید خانواده را عزادار کرد

قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم ردیف اول از برادر او که به عنوان متهم به معاونت در قتل عمدی در دادگاه حاضر بود دعوت کردند که برای دفاع از اتهام خود در جایگاه حاضر شود.

 اختلاف ملکی در گاوداری واقع در ورامین منجر به قتل یک جوان توسط دو برادرش شد. 30 شهریور ماه سال 99 رسیدگی به پرونده قتل جوانی به نام حمید در دستور کار پلیس ورامین قرار گرفت.در بررسی های اولیه مشخص شد که حمید از مدتی قبل با برادران خود به خاطر مسائل مالی اختلاف داشته و برادرانش تحت بازجویی قرار گرفته و به قتل برادر اعتراف کردند.

در حالی که پدر متهمان ، تنها ولی دم پرونده نیز بود از فرزندان خود اعلام گذشت کرد و متهمان به لحاظ جنبه عمومی جرم در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفتند.در ابتدای جلسه رسیدگی کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای جنایی ورامین در دادگاه قرائت شد و سپس یکی از متهمان برای دفاع از خود در جایگاه قرار گرفت.

بعد از اینکه اتهام مباشرت در قتل عمدی به وی تحمیل شد او در دفاع از خود گفت:«قبول دارم که برادرم را به قتل رساندم اما قصدم این نبود که به عمد او را بکشم.»

متهم در توضیح گفت:«از مدتی قبل با حمید اختلاف پیدا کرده بودیم.اختلافات ما به خاطر مسائل مالی بر سر زمین های کشاورزی و گاوداری پدرم بود.پدرم به من می گفت که حمید تهدید کرده بود که فرزند من را می کشد و همین موضوع را من را تحریک کرد و تصمیم گرفتم با کمک برادرم حمید را گوشمالی دهیم. برای همین روز حادثه سر راه او قرار گرفتیم و با چاقو چند ضربه به او زدم.اما فکرش را هم نمی کردم که عمق ضربات به حدی زیاد باشد که سبب مرگ برادرم شود.»

قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم ردیف اول از برادر او که به عنوان متهم به معاونت در قتل عمدی در دادگاه حاضر بود دعوت کردند که برای دفاع از اتهام خود در جایگاه حاضر شود.

متهم در دفاع از خود در برابر اتهام معاونت در قتل عمدی برادرش گفت:«برادرم به من گفت که قصد دارد برادر دیگرمان به نام حمید را تنبیه کند.من نمی دانستم که در این درگیری حمید کشته می شود و تنها با تحریک برادرم پا به این درگیری گذاشتم.» قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهمان برای صدور رای وارد شور شدند.

ارسال نظر: