کدخبر: 9891

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

جسد کنار بزرگراه قتل را فاش کرد| راز جسد مرد جوان چیست؟

ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه گزارش کشف جسد مرد ۳۵ ساله‌ای در حاشیه بزرگراه زین‌الدین شرق از سوی خانواده مقتول به بازپرس محمد رضا صاحب جمعی اعلام شد.

جسد مرد جوان که برای ورزش شبانه از خانه خارج شده بود، ساعاتی بعد در حاشیه بزرگراه در حالی کشف شد که به قتل رسیده بود.ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه گزارش کشف جسد مرد ۳۵ ساله‌ای در حاشیه بزرگراه زین‌الدین شرق از سوی خانواده مقتول به بازپرس محمد رضا صاحب جمعی اعلام شد.

در ادامه بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند و با جسد مرد جوان در حالی که با ضربات جسمی نوک تیز مانند چاقو به قتل رسیده و لباس‌های ورزشی به تن داشت مواجه شدند.پس از آن یکی از اعضای خانواده که در محل حضور داشت به بازپرس گفت: شایان بیشتر شب‌ها برای ورزش و هواخوری با خودرواش به فضای سبزی در حوالی خانه‌مان می‌رفت و پس از ورزش شبانه به خانه برمی گشت.

چهارشنبه شب، شایان مثل شب‌های قبل از خانه خارج شد، اما بازگشت او طولانی شد و ما که نگران شده بودیم چندین بار با تلفن همراهش تماس گرفتیم، اما تلفنش خاموش بود. وقتی نیامدنش طولانی شد تصمیم گرفتیم خودمان جست و جو را آغاز کنیم و مسیر‌هایی را که او برای ورزش کردن می‌رفت با دقت گشتیم تا اینکه در کنار بزرگراه متوجه مردی شدیم که کنار خیابان افتاده است.

با این تصور که شاید نیاز به کمک داشته باشد به سراغش رفتیم که در اوج ناباوری با جسد شایان مواجه شدیم و فوراً با پلیس تماس گرفتیم. این در حالی است که خودرو و تلفن همراه مقتول به سرقت رفته است.به این ترتیب با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت، شماره پلاک خودروی مقتول به واحد‌های گشت پلیس سراسر کشور اعلام شد تا در صورت مواجهه با خودرو، آن را متوقف کنند. همچنین دستور شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این جنایت شبانه صادر شد. جسد شایان هم برای انجام معاینات بیشتر و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

ارسال نظر: