کدخبر: 11663

کنایه پرسپولیسی قدیمی به بازیکنان تیم

پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی مقابل آلومینیوم، حالا تمام تمرکز سرخپوشان بر روی دیدار مهم این هفته مقابل تیم سرسخت پیکان است.

ابراهیم اسدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنانی که قرارداد های نجومی با پرسپولیس بستند و انواع و اقسام منت ها را نیز بر سر تیم می گذارند، باید بدانند که پوشیدن این لباس افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.

پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی مقابل آلومینیوم، حالا تمام تمرکز سرخپوشان بر روی دیدار مهم این هفته مقابل تیم سرسخت پیکان است. یحیی گل محمدی در هفته بیست و پنجم به مصاف دستیار سابق خود مجتبی حسینی می رود. پرسپولیس در بازی رفت موفق شد پیکان را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد ولی شرایط امروز پرسپولیس با بازی رفت، قدری متفاوت است. شاگردان یحیی پس از حذف خانگی در جام حذفی و حواشی کوچک و بزرگی که این روزها با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، پا به دیدار با پیکان می گذارند.

برخی کارشناسان معتقد هستند که این هفته می تولند بر روی سرنوشت قهرمان لیگ برتر بسیار تاثیر گذار باشد. استقلال در این هفته در مسابقه ای دشوار در اصفهان به مصاف سپاهان می رود که این موضوع می تواند بهترین فرصت برای قرمزها باشد تا با کسب پیروزی برابر پیکان فاصله با رقیب سنتی را کاهش دهد. برای بررسی بیشتر این موضوع گسترش نیوز گفت و گویی با ابراهیم اسدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انجام داده که در ادامه می خوانید.

ابراهیم اسدی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار مهم سرخپوشان با پیکان گفت: طبیعتا پرسپولیس از اینجای فصل به بعد چیزی برای از دست دادن ندارد و باید هرطور شده ۳ امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند. امیدوارم که کادرفنی نیز پس از جام حذفی توانسته باشد بازیکنان را به خصوص از نظر روحی و روانی آماده بازی روز چهارشنبه مقابل پیکان کند. از طرف مقابل هم پیکان بی شک با تمام قوا پا به این مسابقه می گذارد.

او درباره وضعیت تیم پیکان برای مصاف با پرسپولیس عنوان کرد: مطمئنا پیکان تیم بسیار خوب و منسجمی در این فصل نشان داده و قدر مسلم برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس با تمام وجود خواهد جنگید. در هر صورت پرسپولیس فارغ از هر مسئله و حاشیه ای، باید برای کسب  هر ۳ امتیاز بازی تلاش کند تا بتواند فاصله خود را با استقلال کم تر کند.

اسدی درمورد شانس قهرمانی پرسپولیس و کم کردن فاصله با صدر جدول اظهار کرد: پرسپولیس بعد از اینکه در چند بازی مانند بازی با نفت آبادان و هوادار امتیاز از دست داد و تزلزل داشت، از صدر جدول کمی فاصله گرفت ولی به هر حال پرسپولیس در ۵ فصل گذشته ثابت کرد که تیمی با شخصیت قهرمانی است و به هیچ وجه از تلاش برای رسیدن به هدفش نا امید نمی شود.

او در ادامه افزود: من معتقدم پرسپولیس با نفرات فعلی و علی الخصوص با وجود داشتن بازیکنی مثل سید جلال حسینی که کاپیتان و رهبر این تیم است، پتانسیل کم کردن فاصله با صدر را دارد. به نظر من استقلال در ادامه فصل بازی های سخت تری نسبت به پرسپولیس دارد و این موضوع کار را برای آن ها سخت می کند که بعد از ۱۰ سال به عنوان قهرمانی برسند. بازیکنان پرسپولیس می توانند با روحیه و انگیزه بالایی که از کادرفنی دریافت می کنند به استقلال در جدول برسند. باید این باور وجود داشته باشد که این موضوع در ۶ بازی باقی مانده امری شدنی است.

ارسال نظر: