کدخبر: 11769

تهران تگزاس شد| تیراندازی وسط میدون اصلی شهر همه را به وحشت انداخت

متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

روح الله یاری زاده از دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در شهرستان شوش خبر داد. روح الله یاری زاده فرمانده انتظامی شوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد : روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیرانداری با سلاح جنگی که منجر به قتل یک نفر نوجوان شده بود، بلافاصله ماموران پلیس تحقیق و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: این فرماندهی با تشکیل تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وکارکنان پلیس اطلاعات پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات های جداگانه با پشتیبانی یگان امداد در کمتر از ۸ ساعت ۴ نفر از عوامل اصلی تیر اندازی منجر به قتل را دستگیر کردند.

 یاری زاده با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۲قبضه سلاح جنگی کلاش بکار رفته در قتل کشف شد، اظهار داشت: متهمان علت و انگیزه قتل را اختلاف قبلی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس در عملیاتهای دیگر ۹ نفر از عاملان تیر اندازی ها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه سلاح شکاری وینچستر شورشی کشف شد.

یاری زاده در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

ارسال نظر: