کدخبر: 11831

دزدان میلیاردی دستگیر شدند

مال باخته اظهار کرد مدیر عامل شرکتی خصوصی در محدوده زعفرانیه تهران می باشد در بهمن ماه سال گذشته از شرکتش سرقت شده است و علاوه بر این اموال مقداری طلا ، 14 دستگاه تلفن همراه و 9 دستگاه کامپیوتر به ارزش 30 میلیارد ریال توسط راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا سرقت شده است.

 رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 4 نفره که 30 میلیارد ریال از اموال شرکتی را در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد. سرهنگ، کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت: 28 اسفند ماه  سال گذشته کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه چهارم این  پلیس  پی بردند که 2 تن از سارقان حرفه ای اخیرا با همکاری یکدیگر مرتکب سرقت شده اند و بدین ترتیب  تردد این افراد  تحت کنترل در آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده  به مرجع قضائی اعلام شد.

وی عنوان کرد: با دستور قضائی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه  از قبیل: کامپیوتر، دسته چک و سفته کشف  و متهمان به سرقتی بودن این اموال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مالک این اموال شناسایی و به این پایگاه دعوت شد تصریح کرد: مال باخته اظهار کرد مدیر عامل شرکتی خصوصی در محدوده زعفرانیه تهران می باشد در بهمن ماه سال گذشته از شرکتش سرقت شده است و علاوه بر این اموال مقداری  طلا ، 14 دستگاه تلفن همراه و 9 دستگاه کامپیوتر به ارزش 30 میلیارد ریال  توسط راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا سرقت شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به سرقت از شرکت مال باخته با همکاری 2 همدستشان اعتراف کردند و با شناسایی سارقان متواری،  سایر اعضای این باند  در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی  از اموال مسروقه نیز در این مکان کشف شد.

سرهنگ مجیدی به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر: