کدخبر: 11873

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس از امیری نگذشت| پست جدید وحید امیری چیست؟

تعطیلات چند هفته‌ای لیگ هم باعث نشد امیری در شروع مجدد بازی‌های لیگ تیمش را همراهی کند و او زیر نظر پزشک تمرین می‌کرد.

پرسپولیس پس از نوروز و پایان فیفادی آچار فرانسه خود را دور از ترکیب خود دیده است و امیری پس از بازی مقابل کره‌جنوبی با پیراهن تیم ملی ایران، با آسیب از ناحیه کمر از بازی‌های لیگ و جام حذفی جا ماند.

تعطیلات چند هفته‌ای لیگ هم باعث نشد امیری در شروع مجدد بازی‌های لیگ تیمش را همراهی کند و او زیر نظر پزشک تمرین می‌کرد. در روزهای منتهی به بازی پیکان امیری به مرور، به بخشی از تمرینات گروهی اضافه شده بود اما با این‌حال نتوانست تیمش را در هفته بیست و پنجم همراهی کند.

حالا در روزهایی که قرمزها خود را برای سفر به اصفهان و رویارویی با ذوب آهن آماده می‌کنند، وحید امیری نیز به هم‌تیمی‌های خود ملحق شده و در تمرین امروز (شنبه) در همه بخش‌های تمرین گروهی حاضر بود.

باید دید آمادگی بازیکن چندپسته و خلاق پرسپولیس به حدی می‌رسد که این بازیکن به اصفهان سفر کند و حتی بتواند در پنج هفته حساس پایانی تیمش را همراهی کند یا خیر.

پرسپولیس فردا (یک‌شنبه) آخرین تمرین خود پیش از سفر به اصفهان را برگزار می‌کند و بعد از آن، با یک پرواز چارتر راهی اصفهان خواهد شد.

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن روز دوشنبه هفته جاری از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر و به قضاوت پیام حیدری آغاز خواهد شد.

ارسال نظر: