کدخبر: 12030

سیلی خوردن ناظم مدرسه| همسایه مدرسه ناظم را به باد کتک گرفت

در رابطه با فیلمی که تحت عنوان سیلی خوردن ناظم مدرسه در حال انتشار است عرض کنم این هنجار شکنی بین یکی از کسبه ی محل و معلم پرورشی مدرسه بوده است.

 وزارت آموزش و پرورش نسبت به فیلم موسوم به سیلی خوردن ناظم مدرسه واکنش نشان داد. در شرایطی که روز گذشته فیلمی از سیلی خوردن ناظم مدرسه از یک فرد مسن در فضای مجازی منتشر شد، امروز یکی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار رکنا نسبت به این مساله واکنش نشان داد.

مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این باره به خبرنگار رکنا گفت: «در رابطه با فیلمی که تحت عنوان سیلی خوردن ناظم مدرسه در حال انتشار است عرض کنم این هنجار شکنی بین یکی از کسبه ی محل و معلم پرورشی مدرسه بوده است. حفظ کرامت و جایگاه مقدس فرهنگیان از اهم وظایف آموزش و پرورش و موضوع به جدیت در حال پیگیری می باشد.»

صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش و معاون وزیر در این خصوص گفت: ‌جسارت یک کاسب محل به ناظم دبستان درحضور دانش‌آموزان موجب ناراحتی وتکدر خاطرجامعه معلمان شد.

وزارت آموزش و پرورش با تعیین وکیل این اتفاق تلخ که تعرض به حریم مقدس مدرسه وتربیت است را تاحصول نتیجه وبرقرای عدالت پیگیری خواهدکرد.

بااین معلم خدوم صحبت ودلجویی کرده وپیام وزیر رابه ایشان ابلاغ نمودم.

ارسال نظر: