کدخبر: 12512

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی استقلال را طلسم کرده!

وقتی استقلال سه هفته مانده به پایان فصل با ۹ امتیاز اختلاف قهرمان شده یعنی تقریباً کار استقلال در این فصل تمام است بنابراین کادر مدیریتی باشگاه باید از همان روزی که استقلال قهرمانی‌اش مسجل شد استارت یارگیری برای فصل بعد را میزدند که با شناختی که از نفرات فعلی در باشگاه استقلال دارم بعید می‌دانم به این موضوع توجه نکرده باشند.

 حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره قهرمانی استقلال در فصل جاری لیگ برتر پیش از پایان مسابقات اظهار داشت: به نظر می‌رسد استقلال بعد از سالها دوری از قهرمانی حالا این فرصت را پیدا کرده که مثل تیم رقیب تا چند سال قهرمان بلامنازع لیگ ایران باشد.

وی در توضیح این موضوع گفت: وقتی استقلال سه هفته مانده به پایان فصل با ۹ امتیاز اختلاف قهرمان شده یعنی تقریباً کار استقلال در این فصل تمام است بنابراین کادر مدیریتی باشگاه باید از همان روزی که استقلال قهرمانی‌اش مسجل شد استارت یارگیری برای فصل بعد را میزدند که با شناختی که از نفرات فعلی در باشگاه استقلال دارم بعید می‌دانم به این موضوع توجه نکرده باشند.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: معمولاً باشگاههای فوتبالی در انتهای فصل با قدرت کارشان را شروع می‌کنند که بتوانند در موضوع یارگیری و فصل نقل و انتقالات بهترین نفرات را جذب کنند. وقتی فرهاد مجیدی در هفته‌های گذشته متوجه شد که استقلال در خط حمله مشکل دارد و یا در خط میانی بازیکنی نداشته که جایگزین علی کریمی کند باید گروه نقل و انتقالاتی‌اش را فعال می‌کرد تا استقلال بتواند با قدرت در فصل نقل و انتقالات حضور پیدا کند.

فرزامی‌ادامه داد: همیشه باشگاه‌های بزرگ و با سابقه حداقل یک سال جلوتر از برنامه‌هایشان حرکت می‌کنند. تیمی مثل استقلال که زمانی بهترین و کاملترین باشگاه ورزشی در این کشور بوده حالا که تا حد زیادی به ثبات مدیریتی رسیده باید بتواند از این فرصت استفاده کند. خیلی باشگاه‌ها امروز درگیر امتیازات هفته‌های پایانی لیگ هستند تا دنبال کسب سهمیه باشند اما استقلال اوضاعش با بقیه فرق می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حالا که استقلال تکلیفش را با مسابقات امسال مشخص کرده باید با اقتدار وارد بازار نقل و انتقالات شود. چه تیمی بهتر از استقلال، برای فوتبالیست‌هایی که دوست دارند در فصل پیش رو با آن وارد لیگ برتر شوند. شک ندارم جدا از مسائل مالی خیلی از فوتبالیست‌ها دوست دارند برای تیمی بازی کنند که با آن قهرمان لیگ برتر شوند. قهرمانی در لیگ ایران می‌تواند خود به خود بین ۲۰ تا ۳۰ درصد رقم قرارداد فوتبالیست‌ها را افزایش بدهد.

این مدیر قدیمی‌استقلال اضافه کرد: تیم فرهاد مجیدی با توجه به قدرتی که از خودش در مسابقات اخیر نشان داده قطعاً دو بازی پایانی فصل را هم با اقتدار پشت سر می‌گذارد. ما همه امیدواریم این تیم بدون باخت لیگ را تمام کند که این موضوع دور از ذهن نیست. شک ندارم استقلال توانایی این کار را دارد اما مهمتر از دو بازی پایانی فصل، جذب بازیکن برای لیگ آینده است.

فرزامی‌با اشاره به مسابقات آسیایی گفت: فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان با تجربه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بوده که توانسته قهرمانی در این رقابتها را هم تجربه کند بنابراین حالا که در جایگاه سرمربیگری تیم محبوبش است می‌داند اگر استقلال سال آینده در آسیا باشد هر چه توانایی بیشتری پیدا کند می‌تواند شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان داشته باشد. این استقلال که توانست در لیگ قدرتمند ایران با ۹ امتیاز اختلاف قهرمان شود، می‌تواند با کمی‌تقویت شدن در آسیا هم مدعی عنوان قهرمانی باشد. فقط کافیست مدیریت باشگاه به فکر باشد.

وی یادآور شد: اگر آجرلو می‌خواهد همچنان نزد هواداران استقلال محبوب باقی بماند باید توانایی‌اش در کار مدیریتی را اثبات کند و بازیکنانی را به تیم استقلال اضافه کند که سال آینده بتوانند این تیم را چنان با قدرت در صدر جدول نگه‌دارند که رقبای آسیایی هم از روبرو شدن با آن هراس داشته باشند.

ارسال نظر: