کدخبر: 12513

فرهاد مجیدی محکوم به قهرمانی شد

مس رفسنجان از تیم‌هایی است که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند.

تیم فوتبال استقلال قهرمان زودهنگام رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و نهم این مسابقات به مصاف مس رفسنجان تیم ششم جدول می‌رود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان مجیدی تا این هفته توانسته‌اند روند شکست ناپذیری خود را حفظ کرده و تنها تیم بدون شکست مسابقات باشند.

احمد فیض کریملو مدافع سابق و پیشکسوت آبی پوشان در گفتگویی در خصوص این بازی اظهار داشت: مس رفسنجان از تیم‌هایی است که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند. این تیم خط میانی بسیار پر قدرتی دارد که هم خوب می‌دود و هم در کار سازندگی خوب عمل می‌کند و مکمل این خط میانی مهاجمانی هستند که از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده و نرخ تبدیل خلق موقعیت به گل را بالا می‌برند و در راس این مهاجمان می‌توان به گادوین منشا اشاره کرد که به احتمال زیاد آقای گل این فصل خواهد بود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: استقلال را هم که باید با اختلاف بهترین تیم این فصل دانست. آنها حتماً بهترین بودند که خیلی زود و با بهترین عملکرد قهرمان زودهنگام شدند و رکوردهای خوبی را هم خلق کردند.

وی افزود: حالا که آبی پوشان قهرمانی شان را مسجل کردند این حق را دارند که به آمار و رکوردها فکر کنند و در صدد بهبود رکوردهای خود برآیند و یکی از این آمار و رکوردهای مهم، حفظ روند شکست ناپذیری است.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: درک می‌کنم مجموعه تیم استقلال برای حفظ این رویه در رفسنجان کار دشواری دارد و باید این اصل را در اولویت خود قرار دهد، اما در عین حال آبی پوشان نباید به طور کامل در لاک دفاعی فرو بروند. آنها این ظرفیت را دارند که در رفسنجان هم بتوانند تیم خوب مس را تحت فشار قرار داده و با پیروزی میدان را ترک کنند.

فیض کریملو خاطرنشان ساخت: آنچه انگیزه رفسنجانی‌ها را هم برای این بازی بالا می‌برد، ثبت اولین شکست فصل استقلال است. خیلی از تیم‌ها از اواسط لیگ با انگیزه ثبت اولین شکست استقلال مقابل این تیم به میدان رفتند که هیچ‌یک هم به این هدف نرسیدند. مس رفسنجان یکی از آخرین تیم‌هایی است که در این فصل با چنین هدفی مقابل شاگردان مجیدی به میدان می‌رود.

مدافع اسبق آبی پوشان در ادامه بیان داشت: حالا که مجیدی توانسته با شایستگی تیمش را به قهرمانی برساند، توقع از او برای فصل آینده هم بالا رفته و لذا وی باید از همین امروز استارت بستن تیمی قوی‌تر از تیم این فصل را بسته و دورخیز مناسبی برای قهرمانی فصل آینده داشته باشد.

وی بیان داشت: برای آماده ساختن تیمی مدعی در فصل بعد باید حفظ استخوان بندی تیم فعلی را در اولویت گذاشت و از جمله بازیکنانی که باید در حفظ آنها کوشید، هر ۴ بازیکن خارجی هستند که از کیفیت بسیار بالا و مطلوبی برخوردارند. در مورد سایرین هم بهترین تصمیم گیرنده خود کادر فنی و در راس آنها مجیدی است.

ارسال نظر: