کدخبر: 13020

اولین فیلم صحبت با مصدومان قطار مشهد به یزد| بیل مکانیکی مقصر است؟

ساعاتی پیش خبری درباره خروج قطار مسافربری طبس – یزد منتشر شد که بر اساس آخرین گزارش‌های اورژانس کشور تاکنون ۵۰ مصدوم و ۱۰ کشته بر جای گذاشته است.

ویدیویی از یکی از مصدومان حادثه قطار یزد منتشر شده است. ساعاتی قبل، قطار مسافری یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد که بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون 13 فوتی داشته و جان بالغ بر 60 نفر نیز وخیم گزارش شده است.

یکی از مصدومان حادثه واژگونی قطار یزد-مشهد گفت: قطار در حال حرکت بود که از حالت عادی خارج شد و تمام نفرات تعادل خود را از دست دادند. واگن واژگون شد و شیشه آن شکست ولی ما توانستیم از طریق پنجره واگن که شکسته شده به بیرون از واگن برویم و خود را نجات دهیم.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره جزئیات و علت بروز سانحه خروج قطار مسافربری مشهد – یزد اعلام کرد: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده برخورد قطار با بیل مکانیکی در مسیر باعث بروز این سانحه شده است. ساعاتی پیش خبری درباره خروج قطار مسافربری طبس – یزد منتشر شد که بر اساس آخرین گزارش‌های اورژانس کشور تاکنون ۵۰ مصدوم و ۱۰ کشته بر جای گذاشته است.

میرحسن موسوی – معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران – در این باره اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۱۹:۲۰ قطار مسافری مشهد – یزد حرکت خود را با ۳۴۸ مسافر آغاز می‌کند و صبح امروز در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه این قطار با شماره ۶۸۱ در بلاک عباس‌آباد – ریزو دچار سانحه می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده پنج واگن مسافری این قطار با بیل مکانیکی برخورد کرده و از ریل خارج می‌شوند.

ارسال نظر: