کدخبر: 13189

مژده لواسانی مجری معروف درخواست ازدواج کرد!

مژده لواسانی در خانواده ای کم جمعیت در محل شهرآرا تهران بدنیا آمد، او تک فرزند خانواده است و هیچ برادر و خواهری ندارد اما ارتباط خوبی با مادر و پدرش که یک وکیل کاملا جدی است، را دارد.

صحبت های مژده لواسانی در مورد ازدواج خبرساز شد. مژده لواسانی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مژده لواسانی در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است . در ادامه جزئیاتی از مصاحبه مژده لواسانی در مورد ازدواج را می خوانید.  

 

مدتی قبل به دوستی گفتم من اگر بخواهم روزی ازدواج کنم ، دوست دارم با همه توانم یعنی صد در صد مژده لواسانی وارد زندگی شوم و در زندگی کم نگذارم اما خب فعلا چنین چیزی را در خودم نمی بینم به همین خاطر تا ایجاد کامل این حس ، صبر می کنم.

مژده لواسانی مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده رادیو متولد 20 آبان 1368 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.

خانواده مژده لواسانی

مژده لواسانی

مژده لواسانی در خانواده ای کم جمعیت در محل شهرآرا تهران بدنیا آمد، او تک فرزند خانواده است و هیچ برادر و خواهری ندارد اما ارتباط خوبی با مادر و پدرش که یک وکیل کاملا جدی است، را دارد.

این مجری موفق درباره پدر و مادر خود می گوید:

پدرم بر برخلاف من که کاملا عاطفی و احساساتی هستم مردی بسیار جدی و منطقی است و ما در این نکته بسیار با هم متفاوت هستیم اما با تمام این تفاوت ها تنها پناه من پدرم است، با توجه به اینکه هرکس در زندگی شخصی و جزئیات زندگی اش پدر خود را بهترین پدر می داند و این کاملا طبیعی است، من هم به عنوان کسی که لحظه به لحظه در این زندگی حضور داشتم با جرات پدرم را بهترین پدر دنیا می دانم.

من هیچ وقت دختر کاملی برای پدر و مادرم نبودم. چون تک فرزند بودم وظایف بیشتری داشتم اما هرگز نتوانستم به طور کامل به وظایفم عمل کنم اما آنها برای من پدرانگی و مادرانگی را تمام کردند.

ازدواج و فرزندان مژده لواسانی

مژده لواسانی

مژده لواسانی مجرد می باشد و تا کنون ازدواج نکرده است.

او در برنامه دورهمی مهران مدیری در مورد علت ازدواج نکردنش گفت:

به نظرم ازدواج یک اتفاق است و باید پیش بیاید و یک نفر باید باشد که بشود تا پایان عمر کنارش خوشبخت بود.

هم فکر بودن و پیدا کردن کسی که با او احساس آرامش کنی مهمترین معیار من برای ازدواج است. من دنبال ازدواج با ترکیب عقل و دل هستم و علاقه زیادی به مادر شدن دارم. حتی اسم بچه هایم را هم انتخاب کرده ام (امیر عباس، امیرعلی، نازنین زهرا،نازنین فاطمه)

خانم لواسانی درباره حضور خود در رادیو می گوید

مژده لواسانی

رادیو برای من خیلی اهمیت داشت. شاید اگر آن دوران کسی رادیو را از من می گرفت من کاملا افسرده می شدم. من هیچ وقت زنگ های آخر مدرسه را نبودم. همیشه ماشین رادیو دنبالم می آمد و مرا می برد.

این موضوع برای مدرسه حل شده بود. اما پدرو مادرم همیشه به نمرات و معدلم حساس بودند و سخت می گرفتند.

اگر از مجریان بسیار و مطرح رادیو و تلویزیون درباره من بپرسید هنوز آن تصویر یک دختر دبستانی با چادر و روپوش مدرسه و یک کوله پشتی از من در ذهن خود دارند. یکبار حتی در یکی از برنامه هایم که خانم «ژاله صادقیان» حضور داشت گفتم من روبروی کسی نشسته ام که یک زمانی چون قدم به میکروفون رادیو نمی رسید من در آغوشش می نشستم برنامه اجرا می کردم.»

ورود مژده لواسانی به دنیای هنر

مژده لواسانی

مژده لواسانی در سه سالگی مهمان برنامه کودک رادیویی بود و به دلیل خوش زبان بودنش مورد توجه قرار گرفت و در 9 سالگی اولین اجرای خود را در جشن عاطفه ها در رادیو و در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا انجام داد.

ارسال نظر: