کدخبر: 13385

فصل جدید سریال پایتخت مهمون خانه ها می شود| بازیگران انتخاب شدند؟

من به باند تهیه‌کنندگی اعتقاد ندارم. البته معتقدم که بعضی از مدیران با بعضی‌ از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌ها راحت‌تر کار می‌کنند.

«مهدی فرجی» مدیر قدیمی تلویزیون: حتماً فصل هفتم سریال پایتخت در کار است و ان‌شاءالله اتفاق می‌افتد. منتها به جای اینکه افراد بروند در رسانه‌ها راجع به هم گفت‌وگو کنند چقدر خوب است بنشینند در کنار هم گفت‌وگو کنند. پایتخت یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک پخش شده‌است. بازیگران پایتخت محسن تنابنده ، ریما رامین‌فر ، علیرضا خمسه ، احمد مهران‌فر ، نسرین نصرتی ، سارا فرقانی اصل ، نیکا فرقانی اصل ، سلمان خطی ، هومن حاجی‌عبداللهی، مهران احمدی و بهرام افشاری هستند.

فصل اول پایتخت که در نوروز سال ۹۰ از شبکه اول سیما پخش شد، روایتگر داستان خانواده نقی معمولی است که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند.طی چند روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که برای ساخت پایتخت ۷، ما بین مدیران سیما و تولید کنندگان این سریال توافقات نهایی شده و فصل جدید آن وارد مرحله پیش تولید شده است. 

حتماً فصل هفتم سریال پایتخت در کار است و ان‌شاءالله اتفاق می‌افتد. منتها به جای اینکه افراد بروند در رسانه‌ها راجع به هم گفت‌وگو کنند چقدر خوب است بنشینند در کنار هم گفت‌وگو کنند. به زودی خواهید شنید که آقای «حمید جبلی» سریالی را در واقع نویسندگی و اداره خواهند کرد. ان‌شاءالله امیدوارم که ساخته شود. البته بنا دارد با تلوبیون همکاری داشته باشد. 

 

من به باند تهیه‌کنندگی اعتقاد ندارم. البته معتقدم که بعضی از مدیران با بعضی‌ از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌ها راحت‌تر کار می‌کنند. چون حرف‌های همدیگر را بهتر درک می‌کنند و این معنی‌اش باند نیست.

فصل اول پایتخت که در نوروز سال ۹۰ از شبکه اول سیما پخش شد، روایتگر داستان خانواده نقی معمولی است که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند. اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی روبه رو می‌شوند… صاحبخانه از دنیا می‌رود و وراث حاضر به تحویل خانه نیستند، برای همین هم خانواده معمولی مجبور می‌شوند مدتی را در کامیون ارسطو زندگی کنند.

ارسال نظر: