کدخبر: 13495

صدای تیراندازی شهر را ترساند| حمام خون راه افتاد!

در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت و تخریب 4 دستگاه خودرو توسط 2 نفر از اراذل و اوباش معروف و با حضور احدی از شهروندان به سرو صورت خون آلود به درب کلانتری ، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 12 طاق سپهر شهرستان پیشوا به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا ازدستگیری اراذل و اوباش معروف با شلیک پلیس در پیشوا خبر داد.شرور معروف پیشوا دستگیر شد، این شرور معروف با عربده کشی برای مردم وحشت آفرینی می کرد. پلیس وقتی در برابر این شرور سابقه دار قرار گرفت دستور تسلیم شدن داد اما شرور خطرناک بی توجه به پلیس قدرتنمایی می کرد و در پایان پلیس برای زمینگیر کردن این شرور معروف دست به اسلحه شد.

 

 سرهنگ "ایرج ارسلانی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت و تخریب 4 دستگاه خودرو توسط 2 نفر از اراذل و اوباش معروف و با حضور احدی از شهروندان به سرو صورت خون آلود به درب کلانتری ، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 12 طاق سپهر شهرستان پیشوا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند اراذل و اوباش سابقه دار با قمه کشی اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی و ترس و وحشت و ضرب و شتم احدی از شهروندان و تخریب 4 دستگاه خودرو شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان :با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه می دهد خاطر نشان کرد: در این راستا ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و برابر قانون به کار گیری سلاح و دفاع مشروع اقدام به شلیک 2 تیر هوایی می کنند و وقتی با جسارت آن فرد در حمله با سلاح سرد به سمت پلیس مواجه می شوند به سمت وی تیراندازی کرده و از ناحیه هر دو پا مورد اصابت گلوله قرار می دهند.

سرهنگ "ارسلانی"با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد ، امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس دانسته و اظهار داشت: با مخلان نظم و امنیت عمومی امنیت با قاطعیت و اقتدار برابر قانون برخورد می شود و لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجار شکنی و موارد مشکوک از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

ارسال نظر: