کدخبر: 13555

صبا راد / عکس صبا راد/ بیوگرافی صبا راد

لباس نامتعارف صبا راد همه را خجالت زده کرد| صبا راد به سیم آخر زده!

صبا راد با انتشار عکس و فیلم های جلف بازی های خودش و همسرش حاشیه ساز شد.

سال گذشته صبا راد و مانی رهنما از ایران مهاجرت کردند. صبا راد و مانی رهنما بارها به اینکه میخواهند بین دو کشور ایران و ترکیه در رفت و آمد باشند تاکید کردند اما گویا صبا راد و شوهرش می‌خواهند اقامت خود را دائمی کنند. صبا راد و مانی رهنما سال 1396 ازدواج کردند. صبا راد با انتشار تصویری از مانتوی جلف خود اینستاگرام خود را به روز کرد. و سوژه کاربران فضای مجازی شد. حرکات عاشقانه و جنجالی صبا راد و مانی رهنما سوژه کاربران فضای مجازی شد.

بیوگرافی صبا راد و مانی رهنما

صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. علاقه به بازیگری داشت اما بخاطر بیان شیوایی که داشت به سمت اجرا کشیده شد سپس تهیه کنندگی را تجربه کرد و بعد از طلاق اول حالا همسرش خواننده است. سال 1377 وقتی 18 ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود. در نهایت روزی به دعوت یکی از مراجعه کنندگان مرکز که از مسئولان وقت رادیو بود برای تست راهی رادیو شد و بعد از قبولی به استخدام صدا و سیما درآمد.اولین اجرایش در رادیو با برنامه ورزش ، نشاط و تندرسی در سال 1377 آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی و نوشتن متن برنامه هم رفت. او سپس در قامت مجری و سپس تهیه کننده ساخت برنامه های مختلف را برعهده گرفت.

شهرت صبا راد به خانه بر میگردیم

صبا راد

صبا را در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با برنامه سیب که اجرای مشترکی با خانم آرزو جعفرپور داشت توانایی هایش را نشان داد. ایشان سپس در سال 1393 با اجرای برنامه به خانه برمیگردیم به شهرت رسید. تیر ماه 94 بود که در برنامه به خانه بر می گردیم در بخش آشپزی بعد از آماده شدن غذا از آشپز خواست مزه غذا را امتحان کند. او که متوجه نبود ماه رمضان هست شروع به تست غذا و روزه خواری در آنتن زنده کرد. کارگردان که متوجه اشتباه مجری شده بود سریعا دوربین را به سمت دیگری سوئیچ کرد اما تصاویر و فیلم این سوتی به شدت در فضای مجازی سوژه شد.

ازدواج اول صبا راد

صبا راد

صبا راد در سال 1392 وقتی 32 ساله بود با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت سال 95 از هم جدا شدند. مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری هم دارد.

هر قومی لباس محلی خاص خودشان را دارند که نشانه فرهنگ و آداب و رسوم آن قوم است. ترکمن ها نیز لباس های محلی خاصی برای زنان و مردان دارند. لباس ترکمن ها دارای رنگ های ساده و متنوع با رنگ های شاد هستند. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دارد ، نام اصلی اش فاطمه است و علاقه به بازیگری داشت اما بخاطر بیان شیوایی که داشت به سمت اجرا کشیده شد سپس تهیه کنندگی را تجربه کرد و حالا همسرش خواننده است.

شروع فعالیت صبا راد

صبا راد

من از 18 سالگی و در سال 1377 بعد از اینکه درسم تمام شد ، خیلی دوست داشتم یک سال پیش دانشگاهی را در جایی کار کنم ، به همین دلیل در فیزیوتراپی مشغول به کار شدم. یکبار مسئول آرشیو رادیو یکی از بیماران من بود. می دانستم درد دارد و با او صحبت می کردم. بعد ها هم به واسطه این آقا به رادیو رفتم و تست دادم و در رادیو مشغول به کار شدم. اولین اجرایش در رادیو با برنامه ورزش ، نشاط و تندرسی در سال 1377 آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی و نوشتن متن برنامه هم رفت.او سپس در قامت مجری و سپس تهیه کننده ساخت برنامه های مختلف را برعهده گرفت.

ازدواج اول و طلاق صبا راد 

صبا راد

​صبا راد در سال 1392 وقتی 32 ساله بود با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت سال 95 از هم جدا شدند.مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری هم دارد.

ازدواج دوم صبا راد

صبا راد

خانم رهنما برای بار دوم سال 1396 در 37 سالگی با مانی رهنما خواننده 46 ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود. مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک قطعه عاشقانه مورد تایید می باشد.

ارسال نظر: