کدخبر: 13574

بهمن خان سریال یاغی دزد از آب درآمد| پارسا پیروزفر پایان سریال یاغی را لوداد

در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال یاغی با بازی پارسا پیروزفر

سریال ایرانی یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

رمان سالتو

کتاب سالتو درباره نوجوانی شانزده ساله به نام سیاوش است که در یکی از محله‌های فقیرنشین پایتخت روزگار می‌گذراند. او زندگی سختی دارد و بزرگ‌ترین علاقه‌اش نیز رفتن به باشگاه و کشتی گرفتن است. اما به خاطر مشکلات مالی نمی‌تواند مدام تمرین کند تا اینکه برای رسیدن به آرزوهایش، بدون هیچ امکاناتی خودش را به مسابقات منطقه‌ای می‌رساند و حریفش را شکست می‌دهد. پس از این مسابقه، دو مرد مرموز و عجیب به نام‌های سیامک و نادر با دیدن استعداد سیاوش، به سراغش می‌روند و پیشنهاداتی به او می‌دهند که زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند. سریال یاغی با نیم نگاهی به رمان سالتو ساخته شده است.

دنیای فیلم و سریال در کشور ما روز به روز در حال پیشرفت بوده به طوری که هر روز شاهد درخشش هنرمندان بزرگ کشورمان در این زمینه هستیم. سریال‌های خانگی عالی با هنرمندی‌ معروفت‌ترین بازیگران و کارگردانان معروفی تولید شده‌اند که ما قصد داریم به مهمترین و زیباترین سریال‌های روز کشور اشاره کنیم.

پارسا پیروزفر در تاریخ 22 شهریور سال 1351 در تهران متولد شد. در سال 1374 دوره بازیگری را در موسسه هنرهای نمایشی استاد سمندریان گذراند و متد بازیگری استانیسلاوسکی را هم نزد مهین اسکویی یاد گرفت. شهرت پارسا سال 1374 در 23 سالگی با سریال «در پناه تو» به کارگردانی حمید لبخنده کنار لعیا زنگنه و مرحوم حسن جوهرچی شروع شد. سال 1377 دوباره با سریال «در قلب من» به قاب تلویزیون بازگشت و سال 1381 «سفر سبز» را بازی کرد و سال 1387  با سریال «در چشم باد» دوباره درخشید.

بازیگران سریال یاغی| پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری.

از کارگردانی تا تدریس پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر

پیروزفر از سال 1383 به مدت یکسال در موسسه کارنامه و دانشگاه علامه طباطبائی سپس از سال 1383 در موسسه فیلمسازی هیلاج به تدریس بازیگری پرداخت

کودکی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر

علاقه پارسا پیروزفر به نقاشی باعث شد تا در سالهای دبیرستان و تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک، داستان های مصوری را خلق کند. این آثار مصور که در آن خود قصه گو و تصویرگر آن است تاکنون چاپ نشده و فقط در وب سایت رسمی پارسا پیروزفر منتشر شده اند.

پارسا پیروزفر دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان در سال 1374 است. او در سال 1380 نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد. پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه ای مصاحبه نکرده است.

ورود پارسا پیروزفر به عرصه هنر

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در سال های 1386، 1389 و 1390، به تدریس بازیگری در مدرسه فیلمسازی و پژوهش های سینمایی هیلاج پرداخته است. او همزمان با پرداختن به بازیگری سینما و بازیگری و کارگردانی تئاتر، در مقاطع زمانی متفاوتی به نقاشی، ترجمه آثار نمایشی، طراحی صحنه و لباس برخی از کارهای خود می پردازد.

علاوه براین پس از اتمام دبیرستان و تا کنون در زمینه های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه سازی، ساختن بنرهای تبلیغاتی و دوبله نیز فعالیت کرده است.

ازدواج پارسا پیروزفر 

پارسا پیروزفر

آقای پیروزفر مجرد بوده و اطلاعاتی مبنی بر ازدواج او در دسترس نمی باشد.

ارسال نظر: