کدخبر: 13647

حجاب نیم بند ساجده سلیمانی مجری معروف صداوسیما

ساجده سلیمانی مجری معروف صدا و سیما ۱۰ بهمن ماه متولد شده و ۳۵ سال سن دارد.

تصویری جالب از ساجده سلیمانی مجری معروف صدا و سیما و پسر هشت ماهه اش منتشر شد .ساجده سلیمانی مجری معروف صدا و سیما ۱۰ بهمن ماه متولد شده و ۳۵ سال سن دارد. وی در دو رشته آی تی و مترجمی زبان فرانسه مدرک لیسانس گرفته است. خانم مجری چند سالی است که ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد. ساجده سلیمانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

ساجده سلیمانی

ساجده سلیمانی متولد 10 بهمن 1366 در تهران، مجری است. فارغ التحصیل دو رشته آی تی کامپیوتر و مترجمی زبان فرانسه و فوق لیسانس حقوق تجارت بین المللی می باشد و حالا بعنوان مجری در تلویزیون حضور دارد.

نحوه ورود به اجرا ساجده سلیمانی

ساجده سلیمانی

در 15 سالگی زمانی که دانش آموز مقطع دبیرستان بود به یک برنامه تلویزیونی که نیاز به مهمان نوجوان داشتند دعوت شده بود. تهیه کننده این برنامه که از طرز صحبت کردن او خوشش آمده بود برای برنامه بعدی که در شبکه جام جم می ساختند از او بعنوان مجری کمکی دعوت کرد. به این ترتیب در سال 1382 کنار صابر ابر و برادران سلوکی و خانم جنیدی در برنامه بچه های ایران اولین تجربه اجرای خود را بدست آورد.

از جام جم تا شبکه تهران ساجده سلیمانی

ساجده سلیمانی

بعد از اولین تجربه اجرا مدتی بخاطر کنکور از تلویزیون دور شد تا اینکه در سال 1389 وقتی 23 ساله بود از طریق فراخوان مهندس IT برای کارشناس مجری شبکه 5 تست داد و از بین هزار نفر بعد از 1/5 سال غربالگری پذیرفته شد. از سه سالگی بجای عروسک بازی با ضبط صوتی که داشتم، صدای خودم را ضبط می کردم و سخنرانی انجام می دادم، گاهی هم برای عروسک های خودم سخنرانی می کردم.

خانواده ساجده سلیمانی

ساجده سلیمانی

تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد که در شرکت هواپیمایی آتا کار می کند، مادرش قبلا معلم و حالا بازنشسته بوده و پدرش نظامی با درجه سرداری است.

ارسال نظر: