کدخبر: 13719

مهسا ملک مرزبان مجری معروف از ایران رفت| مجری معروف طلاق گرفت

مهسا ملک مرزبان ، متولد ۱۳۵۳ تهران می‌باشد که در حوزه‌های ترجمه، روزنامه‌نگاری، گویندگی، اجراء، برنامه‌سازی و تهیه‌کنندگی فعالیت می‌کند.

مهسا ملک مرزبان، مجری شبکه چهار صداوسیما اخیر با مهاجرت و کشف حجاب خود همه را شوکه کرده است.مهسا ملک مرزبان ، متولد ۱۳۵۳ تهران می‌باشد که در حوزه‌های ترجمه، روزنامه‌نگاری، گویندگی، اجراء، برنامه‌سازی و تهیه‌کنندگی فعالیت می‌کند.مهسا ملک مرزبان، مجری شبکه چهار صداوسیما پس از مهاجرت به سوئد، حجاب خود را برداشت.

وی از سال 80تا 97 در تلویزیون و رادیو فعالیت کرد. او یک تجربه ناموفق زناشویی با مجری معروف صدا و سیما شهرام شکیبا دارد و از او طلاق گرفته است.

شروع فعالیت مهسا ملک مرزبان

مهسا ملک مرزبان

خانوم ملک مرزبان از سال 1374 ترجمه را با همکاری مطبوعات از حمله ماهنامه فیلم ویدیو، روزنامه زن و هفته نامه مهر شروع کرد  و ترجمه‌ هایش در چندین نشریه سینمایی و ادبی به چاپ رسید.

مهسا ملک مرزبان متولد 1353 در تهران، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی سال 1375 است، یک تجربه ناموفق زناشویی با مجری معروف دارد.

خانواده هنری مهسا ملک مرزبان

مهسا ملک مرزبان

پدرم عکاسی می کرد و فیلم مستند می ساخت و مادرم تحصیلکرده و به فلسفه و ادبیات بسیار علاقه مند بود. از طریق والدینم با دنیای سینما و ادبیات آشنا شدم و به طور جدی هر دو حوزه را پیگیری کردم.

چاپ اولین کتاب مهسا ملک مرزبان

مهسا ملک مرزباندر ۱۳۷۶ اولین کتابش به‌ نام فانی و الکساندر نوشته اینگمار برگمن در مجموعه صد سال سینما، صد فیلمنامه توسط نشر نی منتشر شد.

دیدن پسرم علی مهسا ملک مرزبان

ده سال قبل از همسرم جدا شدم و پسرم دو روز در هفته پیش من می آید.

ازدواج و طلاق مهسا ملک مرزبان

مهسا ملک مرزبان با شهرام شکییا شاعر طنزپرداز و مجری تلویزیون ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام علی می باشند، این زوج در سال 1385 از یکدیگر طلاق گرفتند.

ارسال نظر: