کدخبر: 13838

دست محمود احمدی نژاد رو شد| کلاهبرداری 500 میلیاردی محمود احمدی نژاد در یک شب

مشاور رسانه‌ای سابق احمدی نژاد از تخلیه نکردن ملک ۱۸۰۰متری بنیاد مستضعفان در ولنجک از سوی رئیس جمهور اسبق ایران خبر داد.

مشاور رسانه‌ای سابق احمدی نژاد درصفحه توئیتر خودمشاور رسانه‌ای سابق احمدی نژاد درصفحه توئیتر خود خبر از کلاهبرداری 500 میلیاردی محمود احمدی نژاد داد.محمود احمدی‌نژاد (زادهٔ ۶ آبان ۱۳۳۵) سیاستمدار ایرانی است که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ ششمین رئیس‌جمهور ایران بود. محمود احمدی‌نژاد همچنین از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ اولین استاندار اردبیل و از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ شهردار تهران بود. محمود احمدی‌نژاد هم‌اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانش‌یار دانشگاه علم و صنعت ایران است. محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ نیز ثبت نام کرد ولی ردصلاحیت شد و پس از ردصلاحیت، انتخابات را تحریم کرد.

مشاور رسانه‌ای سابق احمدی نژاد از تخلیه نکردن ملک ۱۸۰۰متری بنیاد مستضعفان در ولنجک از سوی رئیس جمهور اسبق ایران خبر داد.

احمدی‌نژاد ملک 500 میلیاردی را تخلیه نکرد

محمود احمدی نژاد

عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای سابق احمدی نژاد درصفحه توئیتر خود با اشاره به مصاحبه دوسال پیش پروز فتاح رئیس بنیاد مستضعفین نوشت :

«پرویز فتاح : آقای خاتمی ملک بنیاد مستضعفان که در اختیار بنیاد باران بود را به موقع تخلیه کرد اما آقای احمدی نژاد ملک ۱۸۰۰متری بنیاد در ولنجک را تخلیه نمیکند.

دوسال از این مصاحبه فتاح گذشت و هنوز احمدی نژاد ملک ۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان را در تصرف دارد! #مردی از جنس مردم»

در گزارش روزنامه دنیای اقتصاد مفصل به این موضوع پرداخته شده شما و اقتصاد فقط نقل قول کرده است.مردم ترکیه به حضور محمود احمدی‌نژاد در خیابان‌های استانبول واکنش نشان دادند و حتی یک خواننده خیابانی برای جلب توجه او، آهنگی از ابراهیم تاتلیسس را برای رئیس جمهور پیشین ایران اجرا نمود.

بیوگرافی محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

احمدی‌نژاد در آرادان گرمسار در استان سمنان به دنیا آمد و در یک سالگی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد. در سال ۱۳۵۴ برای تحصیل در مهندسی راه و ساختمان وارد دانشگاه علم و صنعت ایران شد. پس از انقلاب ۱۳۵۷، به عنوان نماینده علم و صنعت در جلسات انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها شرکت می‌کرد. او تحصیلات خود را در این دانشگاه تا اخذ دکترای مهندسی عمران ادامه داد و در ۱۳۶۸ به عضویت هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران درآمد.

ارسال نظر: