کدخبر: 14206

کرونا | آمار کرونا | ویروس کرونا

کرونای جدید همه را گرفتار می کند | مرخصی ابتلا به کرونای جدید تصویب شد

افرادی که مبتلا به زیر سویه جدید کرونا می شوند می توانند به مدت ۵ روز مرخصی داشته باشند.

طبق اخبار بدست رسیده مرخصی افراد مبتلا به ویروس کرونا 5 روز خواهد بود.کرونا در حال اوج گیری است. کرونا فوتی های بیشتری در روز می دهد. افراد مبتلا به کرونا می توانند 5 روز مرخصی بگیرند. کرونا به سرعت در حال پیشرفت است و آمار کرونا نشان از جهش آن دارد. به خصوص دو زیر سویه جدید کرونا که اخیراً وارد شده اند.

فرماندار رفسنجان گفت: افرادی که مبتلا به زیر سویه جدید کرونا می شوند می توانند به مدت ۵ روز مرخصی داشته باشند.

حسین رضایی عصر ۲۵ تیرماه در جلسه اضطراری ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، وضعیت کرونایی شهرستان رفسنجان را وخیم دانست و گفت: جهت حفظ وضعیت موجود شهرستان که وضعیت زرد کرونایی است؛ کلیه دستگاهای اجرایی، صنوف و واحدهای صنعتی به کلیه زیر مجموعه های خود ابلاغ نمایند که مراجعان و پرسنل خود در خصوص رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک تاکید کنند.

رضایی عنوان کرد: جهت رفع عادی انگاری شهروندان و تاکید بر رعایت پروتکل ها به طور جدی و استفاده از ماسک؛ اتحادیه ها ملزم به بازرسی منظم از صنوف زیر مجموعه خود و ارسال گزارش به ستاد کرونا می‌باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات استانی مدت قرنطینه در کرونا به مدت ۵ روز می‌باشد و مرخصی کارکنان که واکسن دریافت کردن استعلاجی اعمال و در غیر اینصورت مرخصی استحقاقی اعمال می‌شود.رضایی همچنین در پایان گفت: مقرر شد در خصوص تب کریمه کنگو اطلاع رسانی و نظارت به عمل آید و جلسات آموزشی در این خصوص برای قشر قصاب انجام شود.

ماجرای واکسن‌ کرونا تاریخ مصرف گذشته چه بود؟

کرونا

به نقل از اعتماد، تاریخ انقضای اصلی که توسط کارخانه تولیدکننده روی ویال واکسن درج شده و موید این بوده که مهلت مصرف این ویال، تا پایان ماه ۶ سال جاری میلادی (ژوئن) است.تاریخ انقضای دوم، یک برچسب وطنی بوده که نشان می‌داد مهلت تزریق این ویال تا روز ۱۷ جولای (۲۶ تیر) سال جاری میلادی است.مسئولان پایگاه‌های واکسیناسیون، به شهروندان گفته‌اند که برچسب دوم با دستور وزارت بهداشت روی ویال واکسن چسبانده شده است.

دراولین واکنش، سیدمحسن زهرایی، رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت در یک جواب غیررسمی به خبرنگار ایسنا گفته بود: «این واکسن‌ها، قانونا باید جمع‌آوری می‌شد.»

ارسال نظر: