کدخبر: 14536

هالک ایران | هالک | سجاد غریبی

هالک ایرانی رکب خورد | رسوایی جدید هالک ایرانی جلوی رقیب قزاقستانی

اما چهره به چهره شدن هالک ایرانی و آلمات با درگیری همراه شد که با دخالت همراهان دو طرف از این درگیری جلوگیری شد و در همین حال حریف قزاق به انگلیسی برای غریبی کری خواند و به او گفت: «منتظرت هستم».

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی باز هم با آسانسور خبرساز شد. سلفی هالک ایرانی با مربی اش در آسانسور را ببینید. فیلم جدید سلفی سجاد غریبی (هالک ایرانی) در اسانسور که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.سجاد غریبی (هالک ایرانی) که بعد از لغو مبارزه با مارتین فورد قرار شد تا با آلمات معروف به گوریل قزاقستانی مبارزه کند. ویدیویی به تازگی از دوئل سجاد غریبی هالک ایرانی و حریف قراقستانی منتشر شده که در این ویدیو دو حریف بصورت رسمی با یکدیگر آشنا می‌شوند.

اما چهره به چهره شدن هالک ایرانی و آلمات با درگیری همراه شد که با دخالت همراهان دو طرف از این درگیری جلوگیری شد و در همین حال حریف قزاق به انگلیسی برای غریبی کری خواند و به او گفت: «منتظرت هستم».

بعد از لغو مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد، گویا گوریل قزاق در ویدئویی خطاب به سجاد غریبی گفت: هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید، بیا باهم مبارزه کنیم. او در صفحه اینستاگرامش، هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و خواستار مبارزه و مسابقه با او شده است.

مراسم فیس تو فیس مبارزه بوکس سجاد غریبی و گوریل قزاقستان انجام شد .این مبارزه تحت نظارت هیچ سازمان رزمی نیست و صرفا یک زور آزمایی به حساب می آید .

هالک ایرانی دست بردار نیست

هالک ایرانی

بعد از ماجرای پرحاشیه دیدار با مارتین فورد و اتفاقات تاسف‌بار آن، حالا این ستاره شبکه‌های اجتماعی خبر از یک مبارزه جدید داده است.سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده یکشنبه ۹ مرداد ماه امسال در دوبی او قرار است به مصاف حریفی از قزاقستان برود.  حریف او این‌بار به سرشناسی مارتی فورد نیست. جومانوف آلمات باخیتوویچ در قزاقستان بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مشهور است و حالا رسانه‌های ایرانی به او لقب گوریل قزاقستان را داده‌اند.

درآمد مبارزه هالک ایرانی  و مارتین فورد

هالک ایرانی

سجاد غریبی یک ورزشکار ناشناخته در ایران است، ولی به اندازه معروف‌ترین ورزشکاران فالوور دارد. او مدعی است قهرمان پاورلیفتینگ استان بوشهر شده، اما در سال ۱۳۹۰ به دلیل مصدومیت مجبور شده این رشته را کنار بگذارد. سجاد غریبی به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب‌های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است.

ویدیوی منتشر شده از رویارویی او با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. دیدار رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالن O ۲برگزار شود، اما این دو نفر که در دوبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. نکته عجیب تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود. انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

همه دارند از آن با عنوان «آبروریزی» و «مضحکه» و «رسوایی» یاد می‌کنند. دارند می‌گویند همه‌چیز دروغ و دغل بوده است. دارند از این می‌گویند که فتوشاپ چه کارها که نمی‌تواند بکند و در عوض، چه گنجشک‌هایی که می‌تواند رنگ کند و جایش قناری تحویل ملت بدهد! همه دارند از قدرت و نفوذ شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که از یک جایی به بعد بالاخره جنس بنجل و تقلبی را از اصل تمیز می‌دهد و تنه به تنه فضای حقیقی می‌زند! حتما تا امروز شما هم ویدئوی درگیری سجاد غریبی که به دلیل قد و قواره‌اش به «هالک و هرکول ایرانی» معروف است با مارتین فورد انگلیسی دیده‌اید.

ارسال نظر: