کدخبر: 14907

وام | وام قرض الحسنه | وام 100 میلیونی

وام با بازپرداخت 5 ساله | نحوه درخواست و دریافت وام

اگر میزان وامی که می‌خواهید بگیرید تا سقف ۵۰ میلیون تومان باشد، نیاز به دو ضامن رسمی با کسر از حقوق دارید، اما اگر به مبلغی بیشتر از ۵۰ میلیون تومان نیاز دارید، باید یک سند ملک به عنوان تضمین به بانک دهید.

بانک سپه وام خوداشتغالی 100 میلیون تومانی پرداخت می کند. شرایط دریافت وام بانک سپه چیست؟یکی از بانک‌هایی که وام خوداشتغالی می‌دهند، بانک سپه است. این وام قرض‌الحسنه است و ۴٪ کارمزد دارد. سقف وام برای تسهیلات فردی ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است و برای بازپرداخت آن حداکثر ۸۴ ماه فرصت دارید.توجه داشته باشید که برای دریافت این وام، نباید چک برگشتی یا بدهی به بانک داشته باشید. همچنین، در صورت معوق شدن تسهیلات با نرخ وجه التزام ۱۲ درصد است.

اگر میزان وامی که می‌خواهید بگیرید تا سقف ۵۰ میلیون تومان باشد، نیاز به دو ضامن رسمی با کسر از حقوق دارید، اما اگر به مبلغی بیشتر از ۵۰ میلیون تومان نیاز دارید، باید یک سند ملک به عنوان تضمین به بانک دهید.

چگونه برای دریافت وام خوداشتغالی اقدام کنیم؟

وام

برای دریافت این وام از بانک سپه، متقاضی باید معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد امام‌خمینی دریافت و به بانک ارائه کند. سپس، با افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه پس انداز با حداقل مانده یک میلیون ریال، می‌تواند برای دریافت وام اقدام کند.

این وام مسدودی سپرده ندارد و هزینه‌های جانبی دریافت آن، حدود ۴میلیون ۱۰۰ هزار تومان شامل ۴٪ کارمزد وام و تشکیل پرونده، برآورد می‌شود.دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در سفر به مازندران ضمن بازدید از شعب بلوار کشاورز، میدان شهدا و پاسداران ساری، در جلسه‌ای با حضور کارکنان شعب و مدیریت شعب استان مازندران، به بررسی عملکرد شعب استان پرداخت و نکاتی را برای بهبود عملکرد شعب ارائه کرد.​مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با سردار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جایگاه قرض‌الحسنه در شبکه بانکی کشور پرداخت و اظهار داشت: بانک‌های قرض‌الحسنه با اینکه منابع محدودی دارند، اما بیشترین وام قرض‌الحسنه را پرداخت می‌کنند؛ به‌طوری که تا کنون بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۱۲ میلیون فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

شمسی‌نژاد در ادامه به پایین بودن ریسک اعتباری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: اعتماد مردم به این بانک بالا بوده و پایین بودن معوقات مؤید این موضوع است.وی افزود: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور به عنوان بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور در حال خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در یک سال اخیر این بانک با رشد منابع ۸۳ درصد یکی از بالاترین رشد منابع در شبکه بانکی را داشته و این موضوع باعث شده به امکان پرداخت وام قرض‌الحسنه به مردم از سوی بانک افزایش یابد.

شمسی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون بالغ بر ۱۲هزار فقره وام ازدواج به مبلغ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین در ۴ ماه نخست سال بیش از ۱۱هزار فقره به مبلغ ۴۲۰۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری از سوی این بانک پرداخت شده است.

در این دیدار سردار شالیکار ضمن تشکر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران، بر اهمیت جایگاه قرض‌الحسنه تأکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم از اهم امور جاری کشور است.

ارسال نظر: