کدخبر: 14934

فال | فال روزانه | فال امروز

فال امروز | فال روزانه متولدین هر ماه | فال بخوانید

فال حافظ شیرازی 21 مرداد به نیت ماه های مختلف به همراه تفسیر و معنی آن آورده شده است. گرچه نمی توان بر پایه فال حافظ برنامه ریزی کرد اما خواندن فال حافظ هر روز ماه ها نوعی سرگرمی است که می توانید آن را در گوشه ذهن خود نگهدارید.​

برای دیدن فال حافظ خود از این صفحه دیدن کرده و از اتفاقات احتمالی روز خود مطلع شوید.فال حافظ  از قدیم بین خانواده هایی ایرانی مرسوم بوده است. فال حافظ گذری است بر احوالات روز که تنها پیش بینی می کند آنچه که در ذهن می سازیم. فال حافظ به‌معنی استفاده از دیوان حافظ برای برای پیش‌گویی سرنوشت است. یکی از باورهای کهن و عمومی ایرانیان، فال حافظ یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌است. فال حافظ شیرازی 21 مرداد به نیت ماه های مختلف به همراه تفسیر و معنی آن آورده شده است. گرچه نمی توان بر پایه فال حافظ برنامه ریزی کرد اما خواندن فال حافظ هر روز ماه ها نوعی سرگرمی است که می توانید آن را در گوشه ذهن خود نگهدارید.

 

فال حافظ

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

دل به رغبت می سپارد جان به چشم مست یار

گر چه هشیاران ندادند اختیار خود به کس

تعبیر :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد انتظار زیاد کشیده اید و در مورد آینده نگران هستید. آینده خوبی پیش رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین اردیبهشت

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد

نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشاق مبادا خالی

که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد

تعبیر:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصا در زندگی خصوصی خود. منتظر خبرها و رخدادهای خوب باش. دوران سختی به پایان رسیده است.

فـال حـافـظ امروز متولدین خرداد

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد

بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد

کو حریفی کش سرمست که پیش کرمش

عاشق سوخته دل نام تمنا ببرد

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد سر در گم شده اید، طلب کمک می کنید. انتظار کرم و بخشش دارید در حالی که کسی به شما کمک نمی کند. خودتان همت داشته و از علم و دانایی خودتان استفاده کنید. در این راه عنایت خداوند شامل حال شماست و نتیجه همت و تلاش های تان را خواهید دید.

فال حافظ

فـال حـافـظ امروز متولدین تیر

صوفی گلی بچین و مرقع به خار بخش

وین زهد خشک را به می خوشگوار بخش

یا رب به وقت گل گنه بنده عفو کن

وین ماجرا به سرو لب جویبار بخش

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. باید برخی اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز در گذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

فـال حـافـظ امروز متولدین مرداد

دلم رمیده لولی وشی ست شورانگیز

دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز

خیال خال تو با خود به خاک خواهم برد

که تا ز خال تو خاکم شود عبیرآمیز

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیرقابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن. همیشه امید داشته باش و به وعده های دروغین و رنگارنگ دیگران توجهی نکن.

فال حافظ

فـال حـافـظ امروز  متولدین شهریور

روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر

پیش شمع آتش پروانه به جان گو درگیر

ترک درویش مگیر ار نبود سیم و زرش

در غمت سیم شمار اشک و رخش را زر گیر

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما ارزش هر کس را به پول و مقام آن کس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود، مرد عمل باشید.

فـال حـافـظ امروز متولدین مهر

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز

چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز

به نیم بوسه دعایی بخر ز اهل دلی

که کید دشمنت از جان و جسم دارد باز

تعبیر:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که خداوند نعمات بسیاری را در اختیارت قرار داده که باید شکرگزار او باشی. بدان که همیشه حوادث بد و ناگوار و خطراتی در کمین انسان است که جز خدا کسی قادر به حفاظت انسان در مقابل آنها نیست. پس از مشکلات نترس و از راه خدا بازنگرد. روابط خود را با دیگران مستحکم کن و با عشق و محبت زندگی کن.

فـال حـافـظ امروز متولدین آبان

چو آفتاب می از مشرق پیاله برآید

ز باغ عارض ساقی هزار لاله برآید

نسیم در سر گل بشکند کلاله سنبل

چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد توقع خیلی زیادی از روزگار داری و دلت می خواهد بدون دردسر به همه چیز برسی. این خیالی بیش نیست؛ بدون سعی و کوشش کار به جایی نخواهی برد. اگر همت بلند نداشته باشی، فرصت ها را از دست می دهی.

فـال حـافـظ امروز متولدین آذر

ساقی حدیث سرو و گل و لاله می رود

وین بحث با ثلاثه غساله می رود

از ره مرو به عشوه دنیا که این عجوز

مکاره می نشیند و محتاله می رود

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. دنیا فانی و زودگذر است؛ سعی کن از تک تک لحظات عمرت نهایت استفاده را ببری.

فال حافظ امروز متولدین دی

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود

ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

همه چیز درمورد آیفون 13 اپل تو سایت زومیت

همه چیز درمورد آیفون 13 اپل تو سایت زومیت

مشاهده

yektanet-logo-signتبلیغ

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره

زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید از این لج و لجبازی ها درمانده و مستأصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری اما بدان که روزگار خوشی در انتظار شماست. مراقب باش که از شما سوءاستفاده نکنند که هرکس دنیا به او روی خوش نشان دهد دیگران در وی طمع می کنند.

فال حافظ

فـال حـافـظ امروز متولدین بهمن

مسلمانان مرا وقتی دلی بود

که با وی گفتمی گر مشکلی بود

به گردابی چو می افتادم از غم

به تدبیرش امید ساحلی بود

تعبیر:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود، از مشکلت خبر ندارد و تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد اما باز هم رحمت الهی شامل حالت خواهدشد و با تأمل در امور ، آینده نگری و مشورت با افراد با تجربه ، مشکلات و سختی ها را پشت سر خواهی گذاشت.

فـال حـافـظ امروز متولدین اسفند

طایر دولت اگر باز گذاری بکند

یار بازآید و با وصل قراری بکند

دیده را دستگه در و گهر گر چه نماند

بخورد خونی و تدبیر نثاری بکند

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید آنقدر مقصود و هدف برایت مهم است که حاضری هرچه داری برای به دست آوردن آن بدهی. دوستانت در اطرافت هستند و به یاری تو خواهند آمد. به زودی به هدف خود رسیده و دشمنانت ناکام می شوند.

ارسال نظر: