کدخبر: 15089

وام | وام زیارت | وام برای بازنشستگان

وام زیارت برای بازنشستگان | با این وام سفر کنید | رقم وام زیارت چقدر است؟

این تسهیلات در قالب همکاری مشترک بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی، کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و سازمان حج و زیارت، به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجدشرایط پرداخت می‌شود.

وام ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان برای سفر به عتبات پرداخت می شود. به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین،مدیرعامل بانک رفاه کارگران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به سفرهای عتبات‌ عالیات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

اسماعیل للـه‌گانی با اعلام این خبر افزود: این تسهیلات در قالب همکاری مشترک بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی، کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و سازمان حج و زیارت، به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجدشرایط پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲میلیون تومان و در مرحله اول به تعداد ۲۰هزار فقره به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که قصد سفر به عتبات عالیات را داشته باشند، پرداخت می‌شود.

لازم به ذکر است، بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات، پس از ثبت‌نام در سامانه‌های سازمان حج و زیارت، به کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور مراجعه کنند.

 

ارسال نظر: