کدخبر: 15509

برجام | توافق برجام | هدف برجام

نفس های برجام به شماره افتاد | برجام امضا می شود؟

ما نظرات ایران درباره متن پیشنهادی اتحادیه اروپا را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم و پاسخمان را چهارشنبه، ۲۴ اوت ارائه دادیم. حالا ایران باید پاسخ بدهد.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: با ایران تفاهم نرسیده‌ایم. ما نظرات ایران درباره متن پیشنهادی اتحادیه اروپا را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم و پاسخمان را چهارشنبه، ۲۴ اوت ارائه دادیم. حالا ایران باید پاسخ بدهد.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری به سوالاتی درباره آخرین تحولات مذاکرات احیای توافق هسته‌ای پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا نوشت، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این که چه اطلاعات تازه‌ای از مذاکرات احیای توافق هسته‌ای وجود دارد و آیا واکنشی به گزارش‌هایی دارد که آن‌ها ادعا شده ایران و آمریکا به توافقی دست یافته‌اند که در دو-سه هفته آینده اعلام می‌شود، گفت: این گزارش‌ها صحت ندارند. ما به تفاهم نرسیده‌ایم. وضعیت هنوز همان طوریست که دیروز توضیح دادم. ما نظرات ایران درباره متن پیشنهادی اتحادیه اروپا را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم و پاسخمان را چهارشنبه، ۲۴ اوت ارائه دادیم. حالا ایران باید پاسخ بدهد.

اظهارات پاتال در این باره، در پی این مطرح می‌شود که ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، چهارشنبه گذشته از دریافت پاسخ دولت آمریکا به نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفتگو‌ها خبر داد.

ارسال نظر: