کدخبر: 15562

اربعین | سفر اربعین | مسافران اربعین

مسافران اربعین خوشحال باشند | دلار اربعین به نفع مسافران شد+ جزئیات

به منظور تسهیل در معاملات ارزی با نرخ توافقی به ویژه درخصوص فروش ارز اربعین به زائرین؛ زمان جلسات معاملاتی بازار متشکل ارز ایران از شنبه یک ساعت زودتر، آغاز می‌شود.

معاملات بازار ارز توافقی از فردا یک ساعت زودتر شروع به کار می‌کنند. به گزارش تجارت‌نیوز، شروع معاملات بازار ارز توافقی تا پایان شهریورماه از ساعت ۹ صبح به ساعت ۸ صبح تغییر کرد. زائران اربعین می‌توانند برای دریافت ارز اربعین یک ساعت زودتر به مراکز فروش ارز مراجعه کنند.

به نقل از ایرنا، به منظور تسهیل در معاملات ارزی با نرخ توافقی به ویژه درخصوص فروش ارز اربعین به زائرین؛ زمان جلسات معاملاتی بازار متشکل ارز ایران از شنبه یک ساعت زودتر، آغاز می‌شود.

امیر هامونی، مدیرعامل بازار متشکل ارز ایران در این باره گفت: دوره پیش‌گشایش بازار ارز از روز شنبه ۱۲ شهریورماه لغایت تا پایان شهریورماه سالجاری از ساعت هشت و نیم آغاز شده و تا ساعت ۹ ادامه خواهد داشت. گشایش بازار و شروع مرحله حراج پیوسته، از ساعت ۹ صبح به جای ۱۰ صبح خواهد بود و تا ساعت ۱۸ هر روز ادامه خواهد داشت.

متقضیان دریافت ارز اربعین شما می‌توانید برای اطلاع از مراحل دریافت ارز و همچنین محل مراکز فروش ارز متخب بازار متشکل ارزی به آدرس این سایت https://www.ice.ir مراجعه کنید. برای دریافت فایل مراکز فروش ارز اربعین روی لینک زیر را بخوانید.

ارسال نظر: