کدخبر: 15591

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | وام بازنشستگان

بازنشستگان بخوانند | صندوق بازنشستگی تسهیلات جدید می دهد

در روزهای پایانی هفته گذشته، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از صدور احکام بازنشستگان سایر سطوح در روزهای آینده خبر داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشوری گفت: صندوق بازنشستگان کشوری در اسفندماه ۱۳۹۸ چهار هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگان پرداخت می‌کرد و در حال حاضر این رقم به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده است. عیوضی در مورد فیش‌های حقوقی شهریور گفت: فیش‌های حقوقی نیز به زودی براساس احکام جدید بازنشستگان صادر خواهد شد؛ طبق اطلاعات ما همه‌ی این کارها در هفته‌ی جاری انجام می‌شود. اخبار بازنشستگان را با ما دنبال کنید.

به نقل از ایلنا، در روزهای پایانی هفته گذشته، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از صدور احکام بازنشستگان سایر سطوح در روزهای آینده خبر داد. علی اکبر عیوضی (عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران) در این رابطه می‌گوید: طبق اخبار دریافتی ما در کانون، احکام جدید بازنشستگان کارگری صادر شده است.

او اضافه می‌کند: بازنشستگان می‌توانند در چند روز آینده این احکام را روی سامانه مربوطه ببینند و آن‌ها را دریافت کنند.عیوضی در مورد فیش‌های حقوقی شهریور گفت: فیش‌های حقوقی نیز به زودی براساس احکام جدید بازنشستگان صادر خواهد شد؛ طبق اطلاعات ما همه‌ی این کارها در هفته‌ی جاری انجام می‌شود.

این عضو کانون بازنشستگان در ارتباط با پرداخت مستمری شهریور مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت مستمری شهریور براساس احکام و فیش حقوقی جدید، از بیستم شهریور آغاز می‌شود؛ پرداخت مستمری‌ها مثل همیشه براساس حروف الفبا است و از روز بیستم به امید خدا کلید می‌خورد.

خبر جدید درخصوص بازنشستگان

بازنشستگان

محمد اسکندری با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری در اسفندماه ۱۳۹۸ چهار هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می کرد، اظهار داشت: در حال حاضر این رقم به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به نقل از خبرآنلاین، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش اندک و تنها ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال ۱۴۰۱ گفت: این مطالبه کاملا دقیق و درست است و همواره به عنوان یک مطالبه جدی توسط بازنشستگان مطرح می‌شود.

اسکندری در این خصوص افزود: هم دولت و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این موضوع هستند و دولت هم مدافع این موضوع است. این امر باید تبدیل به یک لایحه شود و در بودجه ۱۴۰۲ مطرح و پیگیری شود.وی افزود: در پیش نویس تهیه شده برای این لایحه تلاش می‌شود که حقوق بازنشستگان کشوری هم متناسب شود و هم منابع مالی آن دیده شود و خوشبختانه دولت هم این موضوع را در نظر دارد و عزم آن هم بر افزایش حقوق بازنشستگان است.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری در اسفندماه ۱۳۹۸ چهار هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌کرد، اظهار داشت: در حال حاضر این رقم به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده است. ما مشکلات و مسائلی که سازمان برنامه و بودجه با آن مواجه است درک می‌کنیم و می‌دانیم که به شدت تحت فشار هستند؛ اما به هرحال، باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود و این وضعیت بهبود یابد.

ارسال نظر: