کدخبر: 15830

حادثه هولناک|تهران|حوادث

پدر بی رحم فرزند خود را به کام مرگ کشاند| خواهر بزرگ لو داد

مرد میانسال که متهم است با خوراندن قرص برنج باعث مرگ دختر۱۴ ساله‌اش شده، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

رسیدگی به این پرونده از اوایل اردیبهشت سال گذشته با انتقال دختر ۱۴ ساله‌ای به بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. وی با علامت مسمومیت شدید از سوی کادر پزشکی تحت درمان قرار گرفت اما ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت.

از آنجا که طبق نظر پزشکان مسمومیت این دختر نوجوان مشکوک گزارش شده بود، پلیس به ماجرا ورود کرد و با دستور قضایی پیکر او به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات سم شناسی، علت مرگ را مسمومیت با قرص برنج اعلام کردند و مأموران تحقیقات خود را درخصوص علت مصرف قرص آغاز کردند.

در جریان تحقیقات خواهر بزرگتر قربانی اظهاراتی را مطرح کرد که نشان از حضور پدرش در این ماجرا می‌داد. او به ماموران گفت: پدر و مادرم ۲ سال قبل از هم جدا شدند و من و خواهرم با پدرم زندگی می‌کردیم. پدرم خیلی سختگیر بود و ما حق نداشتیم بدون اجازه و همراهی او از خانه خارج شویم. تا اینکه شب گذشته پدرم به خانه آمد و بعد از خوردن شام نفری یک قرص به من و خواهرم داد و گفت آن را بخورید. من از ترسم وانمود کردم که قرص را خوردم اما آن را دور انداختم اما خواهر کوچکم آن را خورد که دقایقی بعد حالش بد شد و نیمه جان روی زمین افتاد. به سرعت او را به بیمارستان رساندیم اما پزشکان در ابتدا چون متوجه سم موجود در بدن خواهرم نشدند، به او یک سرم تزریق کردند و پس از اتمام سرم او را ترخیص کردند. وقتی ما به خانه برگشتیم یکی – دو ساعت بعد دوباره حال خواهرم بد شد و با گریه و اصرار من پدرم او را به بیمارستان برد و دقایقی بعد هم در بیمارستان فوت کرد.

پس از اظهارات تلخ دختر نوجوان، مأموران بلافاصله پدر خانواده را بازداشت و از او بازجویی کردند. اما وی از همان ابتدای بازجویی اتهام خوراندن قرص برنج به دخترش را رد کرد و گفت: هیچ پدری حاضر به قتل دخترش نیست. من جنایتکار نیستم که بخواهم دو دخترم را بکشم و نمی‌دانم که چرا دخترم چنین اظهاراتی را بیان کرده است.

در این میان مادر خانواده با حضور در اداره پلیس شوهر سابقش را عامل قتل دخترش معرفی کرد و گفت: مطمئن هستم که دختر بزرگم راست گفته و پدرشان با خوراندن قرص قصد داشته هر دو فرزندم را از بین ببرد.

وی در پاسخ به این سؤال که از کجا آنقدر مطمئن هستید عنوان کرد: همسر سابقم شب حادثه از ابتدای بد شدن حال دخترم تا زمانی که به بیمارستان منتقل شد را فیلم گرفته و برایم فرستاده بود تا خودش را بی‌گناه نشان دهد. اگر ریگی به کفش نداشت، در آن لحظه دست به چنین کاری نمی‌زد. او دنبال تبرئه کردن خودش است.

وی در ادامه افزود: چند ساعت قبل از اینکه پدرشان به خانه بیاید، من با دخترم حرف زدم حالش کاملاً خوب بود. به همین خاطر من درخواست می‌کنم او را که باعث کشته شدن جگرگوشه‌ام شده، به اشد مجازات محکوم کنید.

پس از تکمیل تحقیقات، برای مرد میانسال کیفرخواست صادر و پرونده او به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی پای میز محاکمه بایستد.

 

ارسال نظر: