کدخبر: 16423

حقوق کارمندان/ نرخ حقوق کارمندان/افزایش حقوق کارمندان

حقوق کارمندان زیاد می شود | حق عائله مندی چقدر می شود؟

بخشی از این دشمنی ها به خاطر پیشرفت ها و حرکت های رو به جلویی است که در کشور اتفاق افتاده است.

 میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور از افزایش حق اولاد و حق عائله مندی در راستای جوان سازی دولت خبر داد.به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، معاون رئیس جمهور از افزایش حق اولاد و حق عائله مندی در راستای جوان سازی دولت خبر داد.میثم لطیفی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به اتفاقات اخیر و دشمنی های استکبار جهانی اظهار داشت: بخشی از این دشمنی ها به خاطر پیشرفت ها و حرکت های رو به جلویی است که در کشور اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر این پیشرفت ها، پیاده روی میلیونی در اربعین حسینی، اجلاس شانگ های، سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل همه و همه از دستاوردهایی است که استکبار جهانی را عصبانی کرد و آنها تلاش کردند این شیرینی را به کام ملت تلخ کنند.

رئیس سازمان استخدامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت ها و برنامه های دولت سیزدهم بیان کرد: دولت ۱۱ مسئله اصلی و مهم را به عنوان هدف برای خود تعیین کرده که بهره وری، یکی از این ۱۱ مسئله است.

وی با اشاره به اهمیت بهره وری بیان کرد: این مهم در کنار تورم و بیکاری به عنوان یکی از اهداف مهم دولت مطرح است. معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: یزد از استان‌های نخبه خیز کشور است بر این اساس امیدواریم این آیین نامه کمک کند تا بیش از پیش از طرفیت نخبگان استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ۵۰ شهرستان جدید التاسیس در کشور که شهرستان مروست نمونه‌ آن در استان یزد است،‌ از ایجاد معاونت جدیدی در ذیل فرمانداری این شهرستانها به منظور جلوگیری از بزرگ شدن بدنه دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

لطیفی همچنین از تلاش برای کاهش فاصله حداقل حقوق بگیران و حداکثر حقوق بگیران در دولت به منظور عادلانه کردن نظام پرداختها  خبر داد و گفت: در همین راستا معتقدیم الگوی درصدی افزایش حقوق برای آنهایی که حقوق بیشتری دارند، موثرتر است و همین موجب افزایش فاصله‌ها خواهد شد بنابراین پیشنهاد داریم که به همه همکاران عدد ثابتی در قالب فوق العاده جبران معیشت پرداخت شود و در راستای سیاست‌های جوان سازی جمعیت، افزایش حق اولاد و عائله مندی حداقل به میزان یک میلیون تومان مورد اهتمام قرار گیرد.

وی یادآور شد: در شورای حقوق و دستمزد نیز برای پزشکان، قضات و اعضای هیات علمی، کارانه را در راستای ارتقای بهره وری در افراد مدنظر داریم.

ارسال نظر: