کدخبر: 16648

الهام چرخنده | الهام چرخنده ویکی پدیا | الهام چرخنده بیوگرافی

الهام چرخنده با این عکس همه را فریب داد | الهام چرخنده زن شجاعی است؟

الهام چرخنده با بیان اینکه این عکس برای گذشته اوست و از گذشته اش پشیمان است برای مردم درد دل کرد.

عکسی از الهام چرخنده در شبکه های اجتماعی در حال دست بهدست شدن می باشد که باعث تعجب و شوکه شدن کاربران شده است. از بازیگران پر حاشیه سینما می توان الهام چرخنده را نام برد. الهام چرخنده در ۶ تیر ۱۳۵۷ در تهرانبدنیا آمد. الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. الهام چرخنده فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.الهام چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است. الهام چرخنده و فرشید نوابی در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

راز چادری شدن الهام چرخنده

الهام چرخنده

بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام (چنانچه فامیلی بنده هم به گونه ای است که به آها اجازه تبع شاعری می دهد) در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است.

بازیگر سینما و تلویزیون بر همین اساس تصریح کرد: من طی این مدت از رکن تقوا یعنی حجاب دور بوده ام اما این بار با علم به عرصه آمده ام.

وی در ادامه با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم.

چرخنده ادامه داد: اکنون می بینیم که چگونه بعضی افراد بازیچه دنیای لائیک می شوند و با انکار هویت خود به صورتی ناشایست در عرصه های اجتماعی حضور پیدا می کنند و باعث الگوگیری جوانان ما می شوند لذا اکنون رسالت مهمی بر دوش من قرار گرفته است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: زمانی که به خارج از کشور سفر کردم برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشتم در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بودم که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند این در حالی است که ما تصور می کنیم در خارج از کشور آرامش بسیاری وجود دارد در حالی که در واقعیت آنها از زن با عفت و مرد با غیرت ایرانی هراس دارند.

الهام چرخنده بازیگر محبوب کشور در یک گفت و گو با رضا رشیدپور با حالت گریان درباره گلشیفته فراهانی اظهار نظر کرد.

سکوت الهام چرخنده شکست

الهام چرخنده

الهام چرخنده در عین ناباوری از حسرتش در مورد بازگشت به سینمای ایران پرده برداشت.الهام چرخنده بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی می گوید به دلیلی که نمی داند، چند سال می شود که در سینما نقشی به او پیشنهاد نشده است.الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در کسوت بازیگری کاری را انجام نداده است،

در خصوص فعالیت هایش غیر از بازیگری اظهار داشت:«هم اکنون دوسال است که در سینما نقشی به من پیشنهاد نشده و دلیل این موضوع را نمی دانم؛ ولی در حال حاضر مشغول ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با من قدم بزن» با موضوع معضلات اجتماعی هستیم. من در این کار به عنوان مجری برنامه و البته تهیه کننده مشغول به فعالیت هستم. قرار است این برنامه از شبکه دو پخش شود.»

بازیگر سریال «آوای باران» ادامه داد:«در این مدت که کار بازیگری انجام ندادم، به مستند سازی مشغول بودم و مستندی 10 قسمتی با موضوع شهدای اقلیت را ساختم.»

چرخنده در انتها اظهار داشت:«امیدوارم در ادامه مسیر هموار شود و باز هم به بازیگری بپردازم.»عکسی عجیب از الهام چرخنده بازیگر مطرح ایرانی در فضای مجازی با چادر بر روی تخت بیمارستان منتشر شد که نشان از خال خرابش می داد.

الهام چرخنده

ارسال نظر: