کدخبر: 16956

قتل عام شهر را به خون کشید | مادرکشی با داس!

در تحقیقات بعدی معلوم شد متهم پس از اقدام به فرار نیز با یکی از همسایه‌ها که برای کمک به این خانواده آمده بود درگیر شده و او را نیز مجروح کرده و گریخته است.

پسر جوان رودسری که در اقدامی هولناک با داس به اعضای خانواده‌اش و دو مرد غریبه حمله کرده و باعث قتل مادرش و مردی رهگذر شده بود از سوی پلیس دستگیر شد. به گزارش رکنا ، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان در تشریح این خبر گفت: ساعت 7 و نیم صبح سه‌شنبه گزارش یک درگیری خونین در منطقه رامدشت شهر رودسر به مأموران کلانتری ۱۱ امام اعلام شد و بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی‌های اولیه تحقیقات خود را آغاز کردند و مشخص شد پسر ۲۷ ساله یک خانواده به خاطر اختلافات خانوادگی با پدر، مادر و برادرش درگیر شده که در این میان مادر با ضربه‌های داس پسرش در محل جان باخته و پدر و برادرش مجروح شدند.

در تحقیقات بعدی معلوم شد متهم پس از اقدام به فرار نیز با یکی از همسایه‌ها که برای کمک به این خانواده آمده بود درگیر شده و او را نیز مجروح کرده و گریخته است.

در حالی که امدادگران اورژانس و مأموران پلیس به خانه این فرد رفته و مجروحان را به بیمارستان منتقل کرده بودند ردیابی‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت که این بار به پلیس خبر رسید که پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر رودسر، مردی ۴۹ ساله را نیز با همان داس به قتل رسانده و متواری شده است.

سرهنگ رسول‌زاده خاطرنشان کرد: در ادامه مأموران با کار اطلاعاتی متوجه شدند که متهم در یکی از روستاهای رودسر پنهان شده است.

 به این ترتیب مأموران به سرعت مخفیگاه متهم را محاصره کردند اما متهم به قتل با اطلاع از حضور پلیس به سمت مأموران حمله کرد تا اینکه یکی از مأموران با شلیک مستقیم به پای متهم وی را مجروح و دستگیر کردند و پس از آن هم متهم برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان تحقیقات در خصوص علت و انگیزه متهم در دست بررسی است.ضمن اینکه گفته شده وی از بیماری روحی و روانی رنج می‌برد اما تا زمانی که پزشکی قانونی این موضوع را تأیید نکند ما نمی‌توانیم در خصوص صحت آن به جمع بندی برسیم.

ارسال نظر: