کدخبر: 17852

تتلو به سیم آخر زد | داستان جدید تتلو چیست؟

امیرتتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد.

امیر تتلو در پیج شخصی خود در اینستاگرام در مورد قبول یک فرزند چهل روزه افغانی خبر داد. امیرتتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است. امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است. امیرتتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد. امیر تتلو باز هم ازدواج کرد.

تتلو در اینستاگرامش نوشت: میخوام یک بچه افغان چهل روزه رو به فرزندی قبول کنم ! یک : برای اینکه افغانهای عزیز متوجه باشن ما بام همزبان ! برادر و خواهر و فامیل هستیم میخوام همه ی جهان اینو بفهمن که همه با هم خانواده ایم ، نه فقط افغانها !!

دو : پدر و مادر بچه شرایط مالی ندارن !!! باباعه گذاشته رفته اصلا یه زن دیگه گرفته !!! مامانه هم اصلا بچه ش براش مهم نیست و فقط دنبال یکیه به سرپرستی بگیرتش !!! این بچه فقط یک ماهش بود و کل صورتش اندازه ی یه غنچه گل و کل دست و پاش اندازه ی انگشتای من !!! این مادر میخواد! پدر میخواد ! هرروز ماساژ و ورزش و یادگیری و نگهداری و نگرانی میخواد !!! تغذیه ی مناسب و پوشکها و لباسهای ضد حساسیت گرون قیمت و شامپو و وسایل وگن میخواد !! چطور پدر و مادرها بدون

ارسال نظر: