کدخبر: 18032

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی

فروش فوری ایران خودرو آغاز شد.

فروش فوری ایران خودرو و محصولات آن به مناسبت شب یلدا آغاز شد. متقاضیان خرید ماشین با آغازفروش فوری ایران خودرو در سایت ها ثبت نام کنند. با فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی می توانیم در مسئله حمل و نقل کشور کمک ارزنده ای انجام دهیم. فروش فوری ایران خودرو 1401 آغاز شد. جزئیات فروش فوری ایران خودرو را در سایت زیر بخوانید.

محصولات ایران خودرو

در روزهای فردا و شنبه هفته آینده تعداد 4000 دستگاه خودرو تارا و پژو 207 در بورس کالا عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایطی که در این گزارش آمده، درخواست خود را برای خرید خودرو بدون قرعه‌کشی ثبت کنند. خریداران 3 ماه دیگر خودرو خود را تحویل می‌گیرند.

عرضه جدید خودرو در تالار بورس کالا تایید شد. بورس کالای ایران در 2 روز 23 و 26 آذر 4 هزار دستگاه خودرو عرضه می‌کند. فردا 2 هزار دستگاه خودرو تارا و شنبه هفته آینده 2 هزار دستگاه خودرو پژو 207 متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو فروخته می‌شود.

از آنجایی که ثبت سفارش در بورس کالا یک روز قبل از شروع عرضه انجام می‎‌شود، بنابراین فرصت برای خرید تارا به اتمام رسیده است. بنابراین کسانی که تا ساعت 17 امروز سه شنبه درخواست خود را برای یکی از مدل‌ های عرضه شده تارا ثبت کرده‌اند باید منتظر شروع عرضه فردا باشند تا مشخص شود که روی کدام قیمت‌های پیشنهادی معامله انجام می‌شود. اما همچنان برای خودرو 207 فرصت وجود دارد.

قرار است شنبه هفته آینده ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ شامل ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس، ۷۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای سفید و ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی آبنوس در روز شنبه ۲۶ آذر عرضه می شود.

پژو 207 بخریم یا نه؟

متقاضیان باید با توجه به میزان ریسک پذیری خود و میزان سودی که انتظار دارند از سرمایه گذاری 3 ماهه روی پژو به دست بیاورند، قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنند. البته باید چند نکته را برای تعیین میزان سود در نظر گرفت. خرید خودرو 3 ماهه ریسک افت قیمت را دارد و به توجه به این که چند صد میلیون تومان از پول خریداران نزد ایران خودرو بلوکه می‌شود باید بدون ریسک‌ترین سود را در نظر گرفت.

بدون ریسک‌ترین سود در بازار ایران، سپرده بانکی است. یعنی فرد با سپرده گذاری در بانک برای مدت 3 ماه حدود 5 یا 6 درصد سود خواهد کرد. در واقع میزان سودی که نصیب خریداران خودرو در بورس می‌شود باید بیش از این میزان باشد که توجیه اقتصادی حداقلی داشته باشد.

قیمت پایه پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای 404 میلیون تومان است که حدود 57 میلیون تومان مالیات و هزینه‌های جانبی به آن اضافه می‌شود. با توجه به این که قیمت نهایی خودرو براساس نرخ‌های رقابتی تعیین می‌شود، امکان بیشتر شدن مالیات با توجه به قیمت نهایی وجود دارد.

از آنجایی که 207 سقف شیشه‌ای حدود 270 میلیون تومان با بازار اختلاف قیمت دارد، احتمالا رقابت برای خرید آن بالا باشد.

قیمت پایه پژو 207 اتوماتیک نیز 374.5 میلیون تومان است که با هزینه‌های جانبی و مالیات به 427 میلیون تومان می‌رسد. این خودرو نیز با بازار 200 میلیون تومان اختلاف دارد.

فروش فوری ایران خودرومتقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

 ایران خودرو

شرایط انجام قرعه‌کشی پژو 207

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری ٢۵آبان‌ماه در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.  

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس را عرضه کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان ماه) به مدت چهار روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های فروش این دوره از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به تفکیک طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده از این لینک، قابل مشاهده است.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است که طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

شرایط ثبت‌نام همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

ارسال نظر: